jalla Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Aha. Det var en god idé. Sette på masse Sony klistremerker på bilen, slik at en potensiell tyv tror jeg har Sony i bilen. Har han nogenlunde med peiling så går han vel heller til neste bil:) My wery thoughts :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hvorfor soter vi rutene våre gutter? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hvorfor soter vi rutene våre gutter? Så vi har noe å rive av før eu kontrollen :P Men den sony ideen var ganske bra. Tror jeg skal hive et stort sony merke over hele panseret så er jeg nok sikra mot innbrudd. doh http://www.dekaltrim.nu kan du kjøpe Xplod merke osv på. de lager alt. Men er sykt trege til å levere. tror jeg har ventet en 6 uker hver gang jeg har bestilt jeg. så må man forhåndsbetale og merkene tåler ikke at vindusviskere osv går over de. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Så vi har noe å rive av før eu kontrollen :P Men den sony ideen var ganske bra. Tror jeg skal hive et stort sony merke over hele panseret så er jeg nok sikra mot innbrudd. doh http://www.dekaltrim.nu kan du kjøpe Xplod merke osv på. de lager alt. Men er sykt trege til å levere. tror jeg har ventet en 6 uker hver gang jeg har bestilt jeg. så må man forhåndsbetale og merkene tåler ikke at vindusviskere osv går over de. Hørtes ut som et UTROLIG seriøst firma. Satser hardt på kvalitet også forstår jeg... ?????? doh :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Brands of the world har en hel drøss logoer i EPS-format :) Bruk søkefunksjonen neders på siden. Direktelinker: Xplod Rockford Fosgate Alpine JBL Boss Cerwin Vega Crown JL Audio + mange mange flere BOTW har også bil-logoer som Ford, Honda, Fiat osv, til og med DTS, THX og Dolby Digital-logoer... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Vi lager og leverer dekor på dagen stort sett..... :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hørtes ut som et UTROLIG seriøst firma. Satser hardt på kvalitet også forstår jeg... ?????? doh :roll: De er svenske lol Jeg har bestilt fra de 2 ganger. Har hatt et rockford fosgate merke i bakruta fra de. det jeg hadde først satte jeg på i april og begynte å flasse av rundt juletider. det 2. jeg hadde satte jeg på april våren etter og begynte å flasse av i januar. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg