Bisarre Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i dørtrekket? Bikkja gikk bananas, og rev istykker hele greia... (Vurderer å bruke tervueren pels der istedenfor... ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 høggern? Må sannsynligvis ta en ringerunde eller sjekke nettet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hvis det er skinninteriør, så er det et sett tilsalgs her. Ser for meg bikkja forresten. lol Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by erling Ser for meg bikkja forresten. lol Ja og noe mer uskyldig utseende har jeg aldri sett. Hu lata som om ingenting var skjedd. Det var liksom helt naturlig at det dørtrekket lå spredd i sine enkle atomer over hele cupeen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg