Gå til innhold

Ca pris på Skyline R31

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

nå vet jeg ikke frakt prisen osv ..

men i japan ligger de til ca 180.000- 220.000 Yen ..

men da må det også sies at en godt bevart skadefri en koster opp til 350.000 Yen

så de er ikke så veldig mye billigere enn en R32.. men jeg synes de er tøffere

(desverre kan jeg ikke gi deg ca priser pr utgave ettersom der jeg henter prisene fra ikke altid er like detaljert på utgave..)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurte på hva det ville koste meg og kjøpe en skyline r31 og da mener jeg inkl import, reg osv , alt som måtte koste meg for og ha den i garasjen ferdig betalt :)

105-0550_IMG.JPG

105-0549_IMG.JPG

105-0548_IMG.JPG

Du kan ikke seriøst mene at dette er en pen bil..?

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kjøpt deg en sånn, og det kjapt!

Jeg er stor fan av at folk tør å pynte litt på bilparken her til lands. Den er så kjedelig fra før, så om noen tar inn biler som det ikke akkurat er mange eller ingen av her i Norge, støttes det av meg :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ser jo ut som en R versjon av Laurell :rolleyes:

Tenkte akkurat det samme :D

Den er liksom for ny til å være nostalgisk, og for gammel til å være moderne og pen... Spør meg igjen om 15 år, så kanskje jeg har forandret mening :D

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca pris på Skyline R31

"Hei, lurte på hva det ville koste meg og kjøpe en skyline r31 og da mener jeg inkl import, reg osv , alt som måtte koste meg for og ha den i garasjen ferdig betalt "

Ok, kan regne for deg jeg. Sitter og lager tilbud på import av bil fra 9-5 hver ukedag. Jeg trenger bilens innkjøpspris, kw/HK, ccm og vekt. Fra hvilket land? Så er det mulig jeg kan gi deg et omtrentlig tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider