clone baby Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hei, lurte på hva det ville koste meg og kjøpe en skyline r31 og da mener jeg inkl import, reg osv , alt som måtte koste meg for og ha den i garasjen ferdig betalt :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hvilken utgave? Topp utgaven er GTS-R mener jeg å huske Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hvilken utgave?Topp utgaven er GTS-R mener jeg å huske Det vet jeg ikke, men gjerne prisen på de fleste utgavene :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 nå vet jeg ikke frakt prisen osv .. men i japan ligger de til ca 180.000- 220.000 Yen .. men da må det også sies at en godt bevart skadefri en koster opp til 350.000 Yen så de er ikke så veldig mye billigere enn en R32.. men jeg synes de er tøffere (desverre kan jeg ikke gi deg ca priser pr utgave ettersom der jeg henter prisene fra ikke altid er like detaljert på utgave..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hei, lurte på hva det ville koste meg og kjøpe en skyline r31 og da mener jeg inkl import, reg osv , alt som måtte koste meg for og ha den i garasjen ferdig betalt :) Du kan ikke seriøst mene at dette er en pen bil..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg synes den hvertfall kan bli kul. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Du kan ikke seriøst mene at dette er en pen bil..? Syntes den var fet jeg! men med andre felger, eksos og senking så blir den knall! Men så de hadde en 2 dørs oxå : Disse var SERIØS fete! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Får litt Honda Legend asosiasjoner av den fronten der. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Få kjøpt deg en sånn, og det kjapt! Jeg er stor fan av at folk tør å pynte litt på bilparken her til lands. Den er så kjedelig fra før, så om noen tar inn biler som det ikke akkurat er mange eller ingen av her i Norge, støttes det av meg :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hehe.. ser jo ut som en R versjon av Laurell :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 hehe.. ser jo ut som en R versjon av Laurell :rolleyes: Tenkte akkurat det samme :D Den er liksom for ny til å være nostalgisk, og for gammel til å være moderne og pen... Spør meg igjen om 15 år, så kanskje jeg har forandret mening :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 enig med celeborn. Du kan ikke mene at den er pen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Den har kjempepotensiale!! Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ca pris på Skyline R31 "Hei, lurte på hva det ville koste meg og kjøpe en skyline r31 og da mener jeg inkl import, reg osv , alt som måtte koste meg for og ha den i garasjen ferdig betalt " Ok, kan regne for deg jeg. Sitter og lager tilbud på import av bil fra 9-5 hver ukedag. Jeg trenger bilens innkjøpspris, kw/HK, ccm og vekt. Fra hvilket land? Så er det mulig jeg kan gi deg et omtrentlig tall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg