MazdaLaVista Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Mulig jeg har gått glipp av noe her, hva er vitsen med gt prologue? Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Mulig jeg har gått glipp av noe her, hva er vitsen med gt prologue? Vitsen var vel å gi fansen en liten smakebit på hva dem hadde i vente... Kanskje også en liten "trøsteutgivelse" for at Gran Turismo 4 blei utsatt for 2 gang eller no sånt...? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porrchris Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Presse penger ut av GT fans.... Mener allikevel at det var verdt pengene for å korte ned ventetiden på GT4. Var også første spillet som hadde støtte for Dfp (900 graders ratt), noe som også gjorde at jeg bare måtte ha det. Siter 06-Golf V 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Helt klart et must hvis du er skikkelig GT fan :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg