Gå til innhold

S: Digital Monoblokk, 4-kanals forsterker, 12" Sub og frontsett

Ranger emnet


mistercartman

Anbefalte innlegg

Forsterkere:

 

DLS D1000 Digital Monoblokk 1000w 1ohm.

Denne er kun egnet til å drive sub`er, men dette gjør den til gjengjeld mye bedre enn vanlige forsterkere. Meget høy utnyttelsesgrad!

1x1000 i 1ohm. Denne forsterkeren passer eksempelvis fint til 2 Rockford Fosgate Punch hx2 (2x500w RMS elementer), eller 2 stykk DLS X-12. Det er tungdrevne elementer!

NYpris 6.000,-, selges h.b.o. 2.500,- som er halv pris av nåværende utsalgspris.

D1000hires1.jpg

 

 

Legacy LA1030 4-kanals effektforsterker. 4x250w maks. Kan brokobles til 2x500w.

2x25ah sikringer.

Nypris 2.500,-, selges h.b.o. 1.000,-. Forsterkeren er den største på bildet under.

LA1030.jpg

 

 

 

DLS X-12 monster av en sub! Veier ca 13kg. 500w RMS, 1000w maks.

15-300hz.

2x3ohm talespoler.

Nypris 6.000,-, selges h.b.o. 2.500,-. Leveres i original trekasse.

x12ahi.jpg

 

 

DLS 425 koaksial frontsett med delefiltere. 5,25" med diskanter i midten. Nypris 1.495,-, selges h.b.o. 500,-.

425_hires.jpg

 

 

 

 

Legacy er et helt greit merke, men for de som er ukjent med DLS, kan det sammenlignes med Audison, og til en viss grad også med Rockford kvalitet og ytelsesmessig. Dette er absolutt ikke noe Boss/Boschmann/Audiobahn/GAS søppel.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den ut for et par timer siden, så det er nok dårlig med bud foreløpig :)

Du får høre fra deg da, for jeg har bare lagt alt utstyret i skapet. Får jeg ikke det jeg vil ha for det, så bruker jeg det i bilen til sommeren. For jeg er veldig klar over at hvertfall forsterkeren og sub-elementet er råe komponenter.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår