GlennK Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Noen som vet hvem som kjører denne? det var ei søt jente som lurte på dette, tenkte jeg skulle forhøre meg og evt. videreformidle opplysninger... ;) Tror ikke hun var så veldig interessert i bilen, men det var vel heller sjåføren.. hehe Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Noen som vet hvem som kjører denne? det var ei søt jente som lurte på dette, tenkte jeg skulle forhøre meg og evt. videreformidle opplysninger... ;) Tror ikke hun var så veldig interessert i bilen, men det var vel heller sjåføren.. hehe Mvh Glenn helt hvit eller med svart panser? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo84 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Mulig det var min hu har sett hvis det var e30! Men faen bilen er nice i forhold til sjaføren! Den har svart panser nå da hvis hu så en helt hvit er det nok ikke meg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 helt hvit eller med svart panser? Tror det var med svart panser, men er ikke 100% sikker.. Skal høre med dama jeg.. ;) PS! er du i tilfellet singel da? Kanskje du skulle ta deg en tur på Beer-call på taket i kveld, og se etter ei mørkhåret, søt, Addecco-dame fra Eidsvoll.. ;) mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo84 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg tror nesten du må ta med venninda di på Beer-call og spandere noen øl på hu jeg! Jeg er nok verdens heldigste gutt med den jenta jeg har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg