fotojan Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Så ble endelig bildene av Petter Solbergs nye Subaru offentliggjort. Du finner all info og flere bilder på http://www.swrt.com Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg synes den er rå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 erre bare meg, eller ligner bilen endel på 22b utgaven ?? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Veldig stilig bil, men selvsagt skuffende at ikke Subaru ingeniørene har dratt ut litt mer power av bilen for å "even the playing field"... Hadde ikke takket nei til en STi WRC gitt... :) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 erre bare meg, eller ligner bilen endel på 22b utgaven ?? Hva mener du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 vel, skjermer spesielt, har et import blad (Banzai) og jeg synnes 22B er skremmende lik den nye bil'en til Petter, kan det være at Subaru og Petter liker ramma/egenskapene til 22b, og hivd inn ny motor og slikt ? Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ok hvis jeg skjønte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg