Kuli Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Etter det har vært bare bakker i ca 1mnd nå så slengte jeg på sommer dekka i går.. Det ble fett som faen.. Men så begynte det faen i meg å snø i dag. Så da greide jeg akkuratt å komme med hjem fra jobb. Måtte skifte dekk og så bare det ut på den hvite morroa, men etter ett par timer så lekte vi på en parkeringsplass og der sto det noen trær.. Så nå står Primera`n med bulket framskjerm etter ett lite uhyggelig møte med ett tred.. Bilder kommer etterhvert. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Etter det har vært bare bakker i ca 1mnd nå så slengte jeg på sommer dekka i går.. Det ble fett som faen.. Men så begynte det faen i meg å snø i dag. Så da greide jeg akkuratt å komme med hjem fra jobb. Måtte skifte dekk og så bare det ut på den hvite morroa, men etter ett par timer så lekte vi på en parkeringsplass og der sto det noen trær.. Så nå står Primera`n med bulket framskjerm etter ett lite uhyggelig møte med ett tred.. Bilder kommer etterhvert. ikkkkkje bra,,,må du pantsette dei nye felgane nå da...for å få råd til å fikse bulken? notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Etter det har vært bare bakker i ca 1mnd nå så slengte jeg på sommer dekka i går.. Det ble fett som faen.. Men så begynte det faen i meg å snø i dag. Så da greide jeg akkuratt å komme med hjem fra jobb. Måtte skifte dekk og så bare det ut på den hvite morroa, men etter ett par timer så lekte vi på en parkeringsplass og der sto det noen trær.. Så nå står Primera`n med bulket framskjerm etter ett lite uhyggelig møte med ett tred.. Bilder kommer etterhvert. luring notin notin notin notin har kjørt skadefritt i snart 10 år :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 luring notin notin notin notin har kjørt skadefritt i snart 10 år :) Ja det har morra mi å!! Det kalles å kjøre som ei KJERRING!! Nei da, ikke noe pansetting her i gårn, skal se om jeg får kjøpt en bruk. ellers koster en ny en 1200kr på Veng. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Står mer respekt av det å kjøre skadefritt, enn å brekke inne på p-plasser helt til skjermen står i buska spør du meg. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Leverer veng kun til forhandlere, eller kan privat personer bestille der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Tror alle kan bestille der.. Men det er snakk om ha det gøy å da og ikke bare sitte hjemme å dra i løken!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Men det er snakk om ha det gøy å da og ikke bare sitte hjemme å dra i løken!! Sier du at det ikke er gøy å sitte hjemme og dra i løken? :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 kjipt når sånne ting skjer... men en framskjerm er jo ikke "verdens undergang" da, det kunne sikkert ha gått verre enn det tenkte j på... men men, slike ting som skjer det... mutter`n har kjørt skadefritt i 14 år, men så går det jo deretter også... :rolleyes: noen kjører som noen svin, og greier å holde seg på veien med flaks, og andre ikke... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Ja det har morra mi å!! Det kalles å kjøre som ei KJERRING!! Nei da, ikke noe pansetting her i gårn, skal se om jeg får kjøpt en bruk. ellers koster en ny en 1200kr på Veng. Mohahaha.... skal gi deg kjærring :fingers: ' veng er dårlig tilpasset blikk ! orginal deler er ikke såå dyre da sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hahaha Tok fangeren forrige gang det snødde. Man lærer av å feile :P hehe men surt er det uansett! Skifta til sommer dekka på torsdagen, jævla irriternde å måtte bytte tilbake igjen. Men bytter man til sommerdekk midt i vinter sesongen kan man ikke regne med annet... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Leverer veng kun til forhandlere, eller kan privat personer bestille der? Ja alle kan handle hos Veng.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg