Gå til innhold

Forslag til rimeleg CD/DVD spiller?

Ranger emnet

Kaksa

Anbefalte innlegg

Hallo, har nettop kjøpt meg bil.

So no treng eg CD/DVD spiller av typen rimeleg. :P

Gjekk litt meir til sjølve bilen enn planlagt.

Kva anbefaler dere?

Har litt lyst på dvd, men kan greie meg med kun cd spiller.

Er kun orginalt anlegg i bilen som er ein 96 mod Volvo s40.

Har ikkje penger til nye høytallere/sub enda.

Men må ha litt lyd.

Maks pris 2500kr.

Forslag?

Pakke med dvd/skjerm kan også være interesant, sjølv om det koster meir enn 2500.. :P

Takker for hjelp.

P.s; er her forhandlere, so kan dere gjerne komme med tilbod via PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaksa skrev:
Glømte å skrive noko i posten, eg trenger forsterker innebygd i spelaren for å drive dei orginale høgtalarane...

Men blir det for dårlig kvalitet på DVD spilleren viss eg kjøper ein til 1500-2000kr?

Sett i forhold til lydkvaliteten på ein cdspiller i same prisklassa?

Kjøp deg en en OK spiller med AUX inngang eller veksler inngang til noen kroner, å legg heller penger i å få ut kvalitet i form av gode forsterkere og høytalere.

Skal du bruke drive høytalerne med spilleren, bør du kjøpe en litt dyrere spiller en 1500,-kr...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får litt noia av å kjøpe bilstereo med Clas Ohlson. :P

Kar masse må eg opp i for å få ein brukbar dvd spiller med forsterker da?

Satser på å berre ha ein spiller, ikkje seperat dvd spiller.

Men bestemmer eg meg for å sløyfe dvd spilleren i denne omgangen, så blir det soklart kjøpt inn cd spiller med aux ingang, utgangsforsterker og mp3.. :p

Men akkurat no har eg ikkje lyd i bilen min, so det første eg skal ha, er ein "headunit" som kan skaffe meg lyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaksa skrev:
Eg får litt noia av å kjøpe bilstereo med Clas Ohlson. :P

Kar masse må eg opp i for å få ein brukbar dvd spiller med forsterker da?

Satser på å berre ha ein spiller, ikkje seperat dvd spiller.

Men bestemmer eg meg for å sløyfe dvd spilleren i denne omgangen, så blir det soklart kjøpt inn cd spiller med aux ingang, utgangsforsterker og mp3.. :p

Men akkurat no har eg ikkje lyd i bilen min, so det første eg skal ha, er ein "headunit" som kan skaffe meg lyd =)

Sjekk www.komplett.no sine cd spillere.... mye billig mp3 med aux inn osv :)

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på NoName i Ålesund i dag, og hørte litt der.

Der hadde dei ein pakke med skjerm og dvd spiller (pioneer)til 6995 (kunne kanskje få den for 6000), for så kunne dei kanskje skaffe ein litt mer jalla spiller til 2500kr (plyde).

Men han anbefalte meg heller å kjøpe cdspiller no, og dvd spiller seinere når eg fekk bedre råa.

Så da kom han med eit par Panasonic spillera.

C3300N til 1895.-

C1400N til 1595.-

C1120AN til 1295.-

Nokon som har erfaring med nokon av desse?

Er panasonic noko å satse på innen bilstereo eller bør eg gå for eit anna merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider