Gå til innhold

mazda 323 sedan

Ranger emnet

low and slow

Anbefalte innlegg

Hmm, vær så snill da; Når du først skal "lage" en 323 GT-R sedan, ta en annen lakk enn hva jeg har på bilen da. :rolleyes:

Men artig prosjekt, lykke til. :) Husk at hvis du skal få bilen godkjent med GT-R motor, så er det andre ting som spiller inn også. (bremser, fjæring, osv.)

"Enkleste" er vel å skaffe deg en GT-R delebil og flytte over alt derfra.

sikker på om det er samma farge a jeg spurte om noen lakk forslag for litt siden da sa du at din kom fra en mazda fra 97 ell no sånt.

trur denna fragen her bare har vært på di nyeste mazdane jeg som mazda 3, 6. også vidrere men ække sikker.

bilen skal ikke bli godkjent nei ikke med det første få se seinere om det dukker opp et 4wd understell kanskje da

mazdarati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sota ruter er et must for meg liker tanke jeg ser dem men ikke meg hehe kall meg harry men liker sota ruter hehe

sot alle vinduene, utenom frontruta da seff, men få deg en svart stripe!

men jeg syns ikke du bør bruke den mørkeste sotfilmen...bare min mening:)

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sot alle vinduene, utenom frontruta da seff, men få deg en svart stripe!

men jeg syns ikke du bør bruke den mørkeste sotfilmen...bare min mening:)

En lys toning av alle rutene (utenom frontruten) vil nok bli bra... Vurdere dette på GT-R'en min.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sota ruter er harry ja, ikke mer å si om det... Synes ikke noe særlig om bakfangern din heller...

det er faen ikke harry hvis det er ordentlig gjort, er det bobbler og striper så er det harry som faen, men ordentlig soting elelr toning er bare fett!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faen ikke harry hvis det er ordentlig gjort, er det bobbler og striper så er det harry som faen, men ordentlig soting elelr toning er bare fett!

Ikke så hissig så tidlig på morran nå :D Kan vel si min mening, eller..??

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ser ut til å bli en skikkelig streetracer =) mamma har akkurat samme bil, til og med samme lyseblå farge, blir kanskje til at jeg får den... nå er vårt eksemplar gjennomrustet men ellers så... =)

og en ting til, ikke sot rutene svarte, harry og stygt! lett toning av rutene ser mye bedre og mer ordentlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt, men GTR motor og FWD? Blir det noe bra da? Tåler FWD girkasse noe effekt, eller er det som 4x4 kassa til GTR som raser for ett godt ord?

EDIT:

Helt sorte ruter er harry, når så du sist ett skikkelig gjennomført prosjekt med helt sorte ruter? Hvor så du sist en bil med helt sorte ruter? Det var vel helst den lokale harry råneren i 240/granada/sierra/ascona (eller noe i den retning) Tenk over det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkassa kommer sikkert til og holde til søndags kjøring men kommer nok ikke til og holde lengden trur jeg, spørs helt an på åssen jeg kjøre. kommer sikkert og kjøpe en sterkere girkasse seinere kanskje 4x4 girkasse og understel men det koster vettu....

er det noe som har en gtr her og kunne tatt bilde av gtr embleme lurer på åssen det ser ut,

nei skal ikke emblem trimme men skal laga no custom greier :rolleyes: hvis jeg får lov og kalle det det

mazdarati

Lenke til kommentar
Del på andre sider