Gå til innhold

mazda 323 sedan

Ranger emnet

low and slow

Anbefalte innlegg

girkassa kommer sikkert til og holde til søndags kjøring men kommer nok ikke til og holde lengden trur jeg, spørs helt an på åssen jeg kjøre. kommer sikkert og kjøpe en sterkere girkasse seinere kanskje 4x4 girkasse og understel men det koster vettu....

er det noe som har en gtr her og kunne tatt bilde av gtr embleme lurer på åssen det ser ut,

nei skal ikke emblem trimme men skal laga no custom greier :rolleyes: hvis jeg får lov og kalle det det

nei!

hehe: http://www.google.com thumpsup

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sikker på om det er samma farge a jeg spurte om noen lakk forslag for litt siden da sa du at din kom fra en mazda fra 97 ell no sånt.

trur denna fragen her bare har vært på di nyeste mazdane jeg som mazda 3, 6. også vidrere men ække sikker.

bilen skal ikke bli godkjent nei ikke med det første få se seinere om det dukker opp et 4wd understell kanskje da

Mulig det, lakkoden på lakken min er 13H. (Tror jeg ihvertfall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plACE kongsberg kjørte opp en bakke som blir kalt skollenborg hellingane

greit det gikk litt fortere enn det det skulle ha gått men jeg synes 8 mnd var helt jævlig så det blei rettsak. dem sa dem hadde foto bevis at jeg hadde lagt 22m med bremse spor jeg var der et kvarter etter dem hadde tatt di bildene av spora vakke lengre enn 9m. men jeg tok med meg 18 meter med autovern da. di 8mnd var sikkert fortjent men men. men har bare 3mnd igjen av di 8 da så det er sagt

kan du pliiiiis ta det om igjenn...!! fortell HVORDAN I HELVETTE FIKK DU 9M BREMSESPOR I EN OPPOVERBAKKE?? eller ikke? forklar meg.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du pliiiiis ta det om igjenn...!! fortell HVORDAN I HELVETTE FIKK DU 9M BREMSESPOR I EN OPPOVERBAKKE?? eller ikke? forklar meg.

veit egentlig ikke husker ikke så veldig my hvar ganske mye i sjokk etter på for og si det sånn, trur jeg ikke bremsa i det hele tatt :D jeg var der bare og målte opp dagen etter på,

mazdarati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...