Johnny86 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Noen som veit om steder man kan kjøpe FK-automotive lykter? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Det kan du kjøpe av meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 selger du angeleyes til e30? komplette lykter altså. er veldig interesert. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 FK har dessverre ikke angel eyes til e30... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 de har laget noen til 3-serie e50 (hva nå det er), og disse ligner veldig på e30 lykter. bare se på sida til fk. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Du har så rett :) FK har de ikke på lager ennå ser jeg iallefall, kommer sannsynligvis i løpet av året, men jeg kan sjekke med FK i morgen tidlig og gi deg tilbakemld, ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hadde vært knallbra. må få meg angeleyes av noe slag snart. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hei, beklager det tok så lang tid... FK har ikke lagerført disse lysene ennå, og de visste ikke når de fikk de inn dessverre.... Mvh. Ronny Kvaal -TR Racing- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 den er grei. tusen takk for hjelpen iallefall. får smøre meg med tålmodighet. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 skal si fra når vi finner ut noe mer jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg kan skaffe deg E30 Angeleyes... NoName merke, men de ser veldig bra ut.. Ta kontakt på PM eller Mail Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hmm, prisen på disse Jonte? Veldig interresert i ett par selv ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg