Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den ideen får vel bli plan B hehe

Neida, går greit dette, snakk om å kjøre muligens 2 radiatorer på hver sin side å montere disse et annet sted hvis jeg må.

Starta så smått før jeg reiste til nord med å lage eksos deler... 2uker til jeg skal hjem igjen så da blir det vel en update ettervært med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
haha din kløne, hva har skjedd med kneet ditt. lekte kjekkas i snowboard bakken hørte jeg? hihi ;) turboen var litt stor synes jeg, men på en prislapp på 13 k are for turboen skal den vel holde?

Emh.. Ja.. muligens røket noe i kneet... Akutt minisk skade sa legen... Men kneet virker helt ok.. tror jeg skal være på beina snart...

Takk til GIK Turbo i kongsberg som har levert kjempe turbo !

Skal begynne på delene da jeg kommer hjem... CP'n trenger muligens hjelp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hva skjer a?

vil tippe at viss du sitter å kjeder deg i kaserna så sitter eg omtrent en 10min gåtur fra deg nå... (uheldigvis for meg :P)

sitter i kaserna hos csskp2 eg på rusta leir ;)

send en pm med nr så kan vi prates på istindportalen en gang? skal på øvelse i morgen til fredag så må bli etter det en gang ;)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla !

Hahah, er det dere stakkars rekrutter som har kommet til campen ;D

Bor i bygget rett over deg faktisk... haha er snakk om 20sek gange fra hverandre....

Skal på perm så spørs om det blir en liten stund til jeg er tilbake ! Skal se om jeg får gjordt litt på bilen og når jeg er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider