Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Mange takk med stor K :D

Ja du som er min personlige fotograf,happyhappy vi må få til noe de dagene.:driving Hva blir planene for rudskogen og sånt på sen sommeren. Snart får jeg ordnet med film opplegget også! Vi kan avtale alt seinere veit du.. ;)

Men må få lagt ut noen bilder på http://kasperwe.com/ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk en telefon idag fra kjæresten som fikk låne bilen for første gang i sommer, etter litt mas.. så sa jeg ja etter en leksjon om å passe seg for og kantkjøre rundkjøringer med 35gummi på felgene og dumper som hun vanligvis vil hoppe over med sin egen bil... men uansett så måtte det skje noe, selv om det ikke er så dyrt. Jeg fik vite at noen hadde brekt/bøyd antenna på den, vet ikke om det var ulykke eller om det var med vilje.. men var utrolig unøvdvendig!! :hvaskjera så ble litt forbanna idag... men tok meg litt tid for å få lagt ut bildene av bilen med felgene.. så her er litt bilder

probe_vaatfelg2.jpg

probe_vaatfelg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke der på onsdagen, men var der på torsdagen! På onsdagen så jeg en rød 2generasjons probe som var ute å kjørte en tur, kanskje det var den du så? Da jeg spottet den var den ved Langhus!

det var Martin hoff sin 2.5 v6 i den.pen lyd har han også:)3 tum fra kat.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var det hvertfall ikke, det er han som pleier å hilse på meg da jeg kommer kjørende.. han har en bergunder rød, samme farge omtrent som 240 til monica..

Dette var en ikke metalic rød farge, svingte av til siggerud så jeg i speilet akuratt da jeg skulle se hva han var god for ut til motor veien:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider