Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men uansett så måtte det skje noe, selv om det ikke er så dyrt. Jeg fik vite at noen hadde brekt/bøyd antenna på den, vet ikke om det var ulykke eller om det var med vilje.. men var utrolig unøvdvendig!! :hvaskjera så ble litt forbanna idag... men tok meg litt tid for å få lagt ut bildene av bilen med felgene.. så her er litt bilder

FAENS duster, folk må være syke i hodet når de ødelegger andres ting, slikt er håpløst og jeg hater slikt, alt i orden med bilen ellers?

Monica er vel flink å kjøre tenker jeg!? :driving

Lekker bil Niclas, fantastiske felger, skal love deg forden din kler de! Flott valg! Jeg må komme å se når jeg har fått lakkert min slik at vi kan ta litt bilder av bilene våres og ta noen pils eller 14! :D

Snakkes!

MVH

Ole Jakob Borgenvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt surt da det skjedde:deng

Bilen er det ikke noe feil på nei, er noen små feil som skal rettes opp:) en leding til føleren på kjølesystemet røyk igår i 220km/t hehe :well den har vært på vei og ryke lenge, og nå røyk den siste tråden i ledngen, må nok fram med lodde bolten for og få dette bra!

Monica er flink og kjøre, hun har til og med hatt lappen og bil lengre enn meg, hehe så hun har erfaring...

de 14pilsene høres ut som en flott ide!cheers Men skjønte ikke helt, skal du lakke bilen eller felgene?? Du trenger jo ingen ting av delene alt ser jo nytt ut:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten satt i en ny hel automatisk antenne fra biltema 298kr, fungerer som gull den, og den er krom, og ikke svart plast som den siste... så denne mætsjer felgene:well vell..:well

så var kanskje ikke så dumt at tosken som følte trangen for å brekke den gjorde det.. syntes synd på stakkarn som følte seg sånn at han måtte gjøre det da... lol.. men da er det ute av verden ihvertfall!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eg har nettopp kjøpt meg ein Svart 95mod Ford Probe 2,5 v6 24v...

Har bestilt meg nye felger, sjølv om dei som følgte med var greie nok (litt små)

og nye koni dempere...

Tips til deg som ville ha spons av depere til proben.

http://www.powerzone.no har ein del dempere og fjører til ein billig peng, der har eg bestilt.

Ellers har eg ein del planer for bilen, men må ta det litt over tid... Dyr hobby

Fin bil du har "Probe gt"

håper eg får lagt noen bilder av gliset mitt her eg og...

Stord gatebil klubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...navn? Gratulerer med ny bil! V6 lyden vil du legge merke til fort, kjempe fin bil dette! Vi har en svart enn også, hvis du hadde sett igjennom hele tråden så hadde du sett bilder av den også.. Hvis du prøver å selge meg felger så har jeg nettopp godt i innkjøp av nye felger å dekk, ellers takk.. bilforumet har en egen avdelning kalt salg/kjøp legg ut en tråd der så blir dem nok fort solgt.

Hvis du skal legge ut litt bilder så har du jo denne tråden som jeg lagde for en stund siden, ikke så mange som har skrevet der men :well

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=102880

Hiv ut noen bilder, vill se grom bilen din Devil

Takker for tipset, skal ta meg en titt... men ingen ting slår prisene fra usa egentlig:) koni vill du nok ikke bli missfornøyd med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider