Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var de kanskje ikke så slitt da vettu. tok vare på mine, så kan du se hvor jævlig de så ut hehe... ble ikke så stor forskjell, men gikk friskere.. bensinforbruket blir vel mer vennlig nå....:)

Gleder meg til jeg får det jeg har bestillt....greier ikke å vente...!

tipser om denne siden, har du en probe så sjekk igjennom denne:popcorn

http://www.performanceprobe.com/doityourself/upgrades/index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt mer bilder som viser litt mer tekniske ting, spennende for noen, uforstålig for andre... :D

her mangler det noe...uhm

turbo-pipe010.jpg

ah, her er den:D

turbo-pipe006.jpg

undersøker og tester mulighetene, venter på delene fra USA og Stockholm imens... må ha noe og gjøre:) Har dessuten polert toppdekselet så det kan speiles i, enda mer en det det gjorde første gangen jeg gjorde det.

probe_super-gloss8.jpg

skal se om jeg kan få tatt et bedre bilde av det engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår, altså fredag kvelden gikk på og polere alt tilbake igjen, for jeg startet helt på nytt for jeg var ikke fornøyd....! Mulig jeg må få tak i litt bedre utstyr og produkter.... noen som vet hvor jeg får kjøpt det i Akershus/oslo området kanskje?:)

Har forresten montert alt igjen ettersom jeg har vært i kontakt med firmaet i sverige som jeg ikke har så lyst å reklamere for akuratt nå:well

pga at orderen ble ikke noe av, og jeg sendte til slutt mail og etterlyse GFB hybriden.... så sånn det ser ut nå så er det en stund til jeg får delene, men men var jo morro å ha den på veien igjen...

litt bilder fra fredags dagen og kvelden...

forbikjoring.jpg

Neimen er det ikke -volvo850- og omegamannen...

drobak2.jpg

vell:rolleyes:

drobak1.jpg

Ble litt mye dette her, og her kommer enda mer! Får si ifra om det blir for mye junk bilder og tekst så skal jeg rakke ned på det.

800papir våt slip i mange mange timer... heldigvis kaldt motor..:p

probe_motor-polish001.jpg

Her har noen byttet plasscheers

probe_motor-polish010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

åååå Nå fikk jeg lyst på Pils;)

Hvordan ble det når du skrudde av toppen og begynnte og slipe sa?ble vel bra da?Skal du stikke tik Mazda eller ford for og få ny pakkning. Bra Holla hvis du trenger hjelp :)

Jeg har pakkningtetter, det trenger du.Sån svart siliconaktig masse. Du veit sikkert hva jeg mener.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bad oppe i motor-rommet nå du, da blir du nok litt flekkete ettersom litt av vært er demontert.... Har ikke godt så mye til verks at toppen er tatt ut men topp dekselet er av, og er jo litt oljete under der.

Tror jeg har pakning på tube liggendes et sted, så det går nok bra... ellers takk, må bare få tak i en ny gummi pakning ettersom den andre har blitt hard plast med årene:eek:

Deler måttes drilles ut, ikke rart det svetta litt ned på baksiden av blokka:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den så trøken ut den der egentlig, men litt kjedlig om den er veldig slitt inni eller høy km stand... uten om det så ser det ut som et godt kjøp... nye felger, da begynner det å ligne noe:hello: 170hk orginalt fra den der, de er veldig trim vennlig, undersøk på probetalk.com eller http://performanceprobe.com/ står mye om dem der.

hehe, min er ikke til salgs heller... tar det heller som et kompliment:thumb

til masa, ja update er på vei den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider