Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns den mondeoen var strøken jeg, kanskje ikke noe bil for oss akuratt:thumb

Japp, blir bra dette her nå, du som har lekt litt med trykket ditt, har du en god trykk kontroller som er å stole på forresten? Tenkte å ta den opp til ca 12psi en stund, hørt at turboen er ganske villig av seg, den blir ikke ineffektiv før 20psi eller noe, men har ikke tenkt å kjøre så heftig ennå:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da brukte vi litt av kvelden på og installere ny turbo trykk måler, ettersom den intergrerte bare går til 12psi:hello: Også er det greit å kjøre med BAR måler, for nå er vi tross alt i Europa:thumb og likte denne svært godt.

IMG_0610.jpg

Midlertidlig installert nede i midt konsolen, under spilleren... anbefales ikke igrunn:p

IMG_0615.jpg

Forresten, takk for design hjelpen 850, nydlig utført:respect Synd det snart skal forandres på... Og Omega også da, som spiste middag mens vi holdt på:sick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

probe_lookup.jpg

Nye instrumenthuset...

probe_turbumler018.jpg

Litt prøve lakkering på for og se etter ujevnheter, mye sliping, og enda mer blir det

probe_turbumler021.jpg

Mer sparkel rundt 'klokka', også må den fin pusses...

11sep002.jpg

Blir kjekt når dette er fix ferdig, da slipper jeg å titte ned i midtkonsolen da jeg gasser, ganske så farlig plassert=p Det er idag koblet opp men ikke ferdig ennå, slenger opp noen bilder da jeg er fix ferdig jeg! Driver også og justerer opp trykket litt,kommer mer om det senere i tråden. Her har dere noen ekstra bilder :)

th_IMG_0610.jpgth_IMG_0615.jpgth_probe_turbumler006.jpgth_probe_trykkjustering006.jpgth_probe_850-innsug.jpg

th_probe_trykkjustering018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider