Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

hmm, jeg syns faktisk at du bør enten ha høyere profil på dekkene dine eller større dimensjon på felgene dine.. hjula fyller ikke ut hjulbuene skikkelig :P

Proben skal jo senkes 45mm så da blir høyden og hjulene fine. Så da kommer det og se bra ut.

Og Bror Sikker på at du har fått riktig toppdeksel pakning? Tåler jo ingen ting. Du får jo levert denne motoren med og uten turbo? Kansje feil ??Og kansje hvis du slutter og skru den trykket til max hele tiden og slutter og få Boostkill ,så kansje den holder i 2uker ?hehe :boxers

Ps. Fine Bilder, Kansje du kan ta litt bilder av Omega'n?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde dere lest så er det senk som er på vei, og det er snakk om 50-60mm forran litt mindre bak.... Ventil kåpa kan være skjev, eller at ventilen som sitter i mellom der er defekt, men ser ut som dette holdt godt nå som jeg har kjørt noen kilometer....

Nei nei, til og med større turbo skal på, her skal vi ikke holde tilbake potensiale=P

th_probe-solenoid012.jpg th_probe-solenoid013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja har værte lite updates.... men har vært i garasjen ganske mye faktisk den siste tiden, gjordt litt små ting og sånt, kanskje jeg lager update om det;)

Angående den bilen, sånn jeg ser på den, er den ikke verdt noen ting, men den har jo en slags verdi i deler :P Den trenger helt klart en opp-pussing!

Ellers venter vi på pakkene fra USA.... Har du noen tips hva jeg kan gjøre på bilen mens jeg venter så kom med innspill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jah, får håpe det... men er mest spent på kjøre egenskapene etter dette, var jo det som var tanken og.

Liten update, som dere vet så har det skjedd mye rundt i follo de siste dagene med street meet og pakkene fra USA har ikke hjulpet med og roe situasjonen ned.. men ting begynner å falle på plass... bokstavlig talt :p

Fant jo ut at jeg trengte ny seng etter at madrass fjærnene hadde falt ut

probe-eibach.jpg

Og da jeg fikk dem ut og tatt en bedre kikk på dem så jeg jo at det var feil madrass fjærer.. ikke rart at dem hadde falt ut da... :p

IMG_0941.jpg

Har ikke fått tatt så mange bilder i alt oppstyret, venter på flere bilder som er blitt tatt og, men her er litt andre bilder...

th_IMG_0912.jpgth_IMG_0937.jpgth_IMG_0911.jpgth_IMG_0899.jpgth_IMG_0903.jpgth_IMG_0899.jpgth_IMG_0898.jpg

(Takk til Henry & Robert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider