Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft, så likt ut styreenheten min, bare og ta ut den orginal og kaste i Chipp plomba. Trengte du og lodde noe da?

Og merket noe mer HP? Hvor mye skulle den gi?Det er jo turbo bil , så du har vel litt mere og hente en en vanlig suge motor..

Ble endel jobb ja, skulle egentlig ikke gjøre det selv... et elektro firma nede i ski sentrum skulle ordne det og tok kr.600 inkl. mva. timen :anger: så ble en liten diskusjon men ringte tilbake og ga dem grønt lys over å gjøre det, men han ringte meg etter en liten stund og sa at han hadde dårlige nyheter og ikke greiet det, noe om at dem ikke hadde rett utstyr.. tok mange tlf etter det for og finne noen andre. Men ordnet det selv igår kveld! hehe :D selvgjordt er velgjordt..

turbo motor burde være enklere å hisse litt opp ja:) vet ikke hvor mye ennå, kjører ennå med eksos så må byttes ut vettu!

må ta meg en tur snart nå. ser bra ut.. fått fiksa mye nå;)

Lader batteriet nå hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye grøftelysa ble veldigt pent!

Hadde glemt å legge det ut! Vi får se imorgen da batteriet er full ladet.

UPDATEN: Fortsetter å pusse den litt opp... Tåkelysene forran var litt ute på dato, grei jobb og bytte dem så tenkte jeg at jeg skulle ha noen skikkelige da jeg først kjøpte dem! Fant noen bra som passet med de gamle! LYSET ble helt sinnykt iforhold til de gamle selv om det var H3 pærer deg og.

DSC00716.jpg

nå begynner det å ligne noe :)

DSC00719.jpg

propper skal på !

DSC00722.jpg

Her skal det gjøres skikkelig, så her loddes kabel skoene på :)

DSC00723.jpg

så litt lek med bolter og muttere, men først må vi prøve !

DSC00717.jpg

Venstre side ferdig ! du verden hvor stor forskjell små ting gjør med helhets inntrykket.

DSC00732.jpg

Klart:) legg også merke til markerings lyset fungerer nå :)

probe_nyetkelys.jpg

DSC00704.jpg

probe_nyetkelys3.jpg

Siste bildet her er for å vise hvor pene linjer dem gir, de gamle lyste litt hvor som helst iforhold til disse! Kjempe fornøyd kan du si... Syns dere jeg burde ha merkings lys på sidene og? ikke bare forran?

probe_nyetkelys2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver også og legger opp forbedringer av lyden i bilen... har litt bilder jeg kan dele med meg...

probe_baksete.jpg

nytter ikke med bra elementer og forsterkere når ledninger er av værste kvalitet! Så ble en liten investering i skikkelig ledninger!

probe_ledinger-1.jpg

probe_ledinger-vs.jpg

DSC00844.jpg

MTX front sett ;) Går via en større forsterker ( ikke hovedspillern )

Har også dette men spørmålet er om jeg vil gå for disse likevel, vi får se hva jeg finner på!;)

DSC00829.jpg

Her er et lite video klipp fra da MTX front settet ble testet med forsterkeren !

<embed width="430" height="389" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://s42.photobucket.com/player.swf?file=http://vid42.photobucket.com/albums/e306/Elanzer888/PGT/probe_lyd.flv"></embed>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt ti ganger før, men orker ikke lese hele posten.. finnes det hvite blinkers til denne? Tror det hadde gitt en bedre helhet sammen med tåkelysa..

Troor ikke det, ikke som jeg har sett ihvertfall, du er jo inne på en god ide der... Lenge siden jeg har sett tegn til deg forresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troor ikke det, ikke som jeg har sett ihvertfall, du er jo inne på en god ide der... Lenge siden jeg har sett tegn til deg forresten;)

Er jo "banned" fra fastford jeg vett.. Også er jeg ikke så ofte innpå her heller..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..ok.

Update:

Igår ble den testet med orginal chippet som var i stor fare for og bli ødelagt i varmen da den ble løsnet fra hjernen. Men gikk strålende, ikke noe problem igår da jeg vridde på nøkkelen :) Litt smått er også kjøpt inn nye viskere bla. digg!

DSC00869.jpg

Idag er planene, koble opp hjernen, rydde litt i garasjen, få jobbet litt mer med lyden. Hm, også har jeg trolig fått solgt den pioneer spilleren, som jeg skal hjelpe å koble opp i en annen bil! Får se hvor langt jeg kommer før lørdags kvelden tar meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider