Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle fått deg sprut med en gang så slipper du å kjøpe det når du bytter ut turboen med en større ;)

Men da trenger du dyser også, men det skaffer for deg veit du :)

Jeg betalte vel ca 1500,- for mine dyser. Give me your money and I will fix hehe

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:soldiersf

Dette skal bli bra med tiden, men sånn her det fungerer vettu, 1 ting av gangen babyhmm? sprut blir det før eller siden:D faen så dyrt shippinga ble forresten... be robert fylle embalasjen med helium:phatyo

bytta olje før vi dro til elmia... olje rens olje filter og ny deilig ren olje...

DSC01744.jpg

DSC01668.jpg

:pray

Her er albumet fra Elmia 07 http://s42.photobucket.com/albums/e306/Elanzer888/Elmia07/

Denne challanger'n vant vel sjela mi men engang...Perfekt gjennomført..

Challanger1.jpg

Challanger2.jpg

Challanger3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

På tide at det blir updater her igjen da :biker

Som man ser... Morsom vaske jobb forran meg her!

DSC02040.jpg

Dette er vel første gang bilen blir stående, pga en uventet skade på mansjetten... Så gjør meg ingenting og overhale alt med engang :yummy:

850holtern og jeg prøver å løsne muttern på drivakselen, noe som viste seg at nesten var sveiset på... Bildet prater for seg selv vel...

DSC02039.jpg

Mekonomen hadde heldigvis deler som passet! Måtte frem med skyvelæra og måle først men...

DSC02044.jpg

I forsøket og løsne drivakselen igjennom navet ødla vi 3presser.. hehe

Presse #1 har ikke bilde på, men like dårlig som #2

Presse #2 , bare litt sterkere... men tydlighvis ikke sterk nok den heller :p

DSC02047.jpg

Presse #3 Denne pressa burde ha greid det... men den gikk til h****** den og...

DSC02062.jpg

Siste utvei da var og tappe olje og nappe ut drivakslen ut og ta den med i en ordentlig presse...

DSC02084.jpg

Kom raskt ut, og kom fort i pressa etter dette...

DSC02090.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du ser på a?:popcorn

DSC02134.jpg

Her fettes den yttre knuten inn som er avbildet ovenfor inn med nytt høy temp fett...

DSC02148.jpg

På med mansjett og låse ringer...

DSC02142.jpg

Yttre mansjett ferdig...

DSC02153.jpg

Her plukkes det indre ifra hverandre... Delene jeg hadde fått tak i til det indre passet ikke, så måtte finne andre fra USA, og som forhåpentligvis er på flyet nå:race

DSC02137.jpg

Et bilde av 'spider girene' i fordelings huset... Bak ser man høyre driv-aksel som kommer inn fra andre siden... Utrolig og tenke på at all kraft går igjennom dette lille greiene der..:driving

DSC02108.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider