Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Og når har vi noen sinne hørt på han.... Vi kan jo ordne det forde, kjøp noe stuff på clas så ordnet vi skikkelig lys hvertfall... PÅ tide...

Driver å lukter på en ny pioneer forsterker mono blokk...

Og nå er jo ny Pioneer spiller bestillt så det passer jo bra :D

Gikk nok engang for en ren og pen spiller... eller stil full og tidløs ifølge pioneer selv... hehe

774_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer!

' flash back '

DSC03007-1.jpg

Ah... savner sommer ferien på bil tur her fra bardufoss hvor det er vått og kaldt... uhh... !

DSC02812.jpg

Cruise midt på natta med 21grader fungerer åreit!

tror ikke jeg er alene om sånne sommer kvelder med go turer :)

DSC02777.jpg

Oslo(lenge leve Norge) - Gøteborg(sverige) - Kiel(tyskland) - Geneve(sveits) og DEN er forsatt så ren?:peace: Må ha noe med bil pleie produktene tror jeg :D

Tilsammen i sommer var vi igjennom 7 Land... litt av en kjøretur:) minner for livet, og bilen gikk som en drøm :)

10dager ca til perm... Skal bli bra å få gjort mer på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Du og? stakkars deg

Perm nå! FLY imorgen til "syden" OSLO

Da blir det å fikse dør interiør og ny pioneer spilleren som ligger å venter... Har noen 6x9 høytalere som venter og, også blir det litt sveising av en annen probe 2.0 som skal få litt bedre eksos tenker jeg... skjer sikkert mer og får vi håpe:)

Men nå venter det noen pils på lokale pubben:jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Vært det en stund ja, og nå holder vi på å snø inne... :p

Selv om lenge til perm så går dagen ekstremt fort her oppe, og jeg gleder meg og komme hjem til juleperm i 3uker å slappe av og pusle med bilen, har jeg flaks så er det kanskje mildt nok til og vaske bil og få seg en siste polering før vintern setter skikkelig inn .... :)

Skal få fullført interiøret også !

En kald hilsen fra nord ! brrr:blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hei! noe nytt da? fått bynt på bilen nå! men en ting sier eg! kjøp aldri styling fra usa! det blir mange vinter timer på mej! kjøpt ny motor. 2.0 16 vent ferdig rigget med turbo:) skal prøve å få lakt ut litt bilder i jula.. god jul:)

Kvaliteten har ikke noe med hvor man kjøper det ifra ;)

Kjøper du billig så får du billig, man får det man kjøper.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! noe nytt da? fått bynt på bilen nå! men en ting sier eg! kjøp aldri styling fra usa! det blir mange vinter timer på mej! kjøpt ny motor. 2.0 16 vent ferdig rigget med turbo:) skal prøve å få lakt ut litt bilder i jula.. god jul:)

Høres bra ut! 2.0 dohcen er jo god for 400 500hk med turbo den, burde fløtte seg godt det. Planene framover blir gromme men kommer og ta tid med soldat lønninga fremover! Skal begynne å plukke alt ifra hverandre nå i jula gitt! Bilder kommer:) Får håpe den blir klar til sommeren men jeg tviler...

Kvaliteten har ikke noe med hvor man kjøper det ifra ;)

Kjøper du billig så får du billig, man får det man kjøper.

Akuratt som testen som ble gjordt i bladet motor en stund tilbake med bremseklosser.... Dyreste klossene var like gode som biltema sine? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den testen så jeg kan ikke si noe om det. Regner met at det er klosser som passer til orginal bremsene, og da blir det mye av det samme om den koster 100kr eller 1000kr ;)

Er innholdet i klossen som er hele forskjellen, som f.eks at de ikke støver fult så mye eller slites like fort ellerno.

Biltema er ikke alltid det dårligste valget heller, de har ISO/standarder å gå etter de også, de kan også være bedre enn orginale deler for den saks skyld.

Blir som å si at 95 oktanen på Shell er bedre enn 95 oktanen på Esso.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Skjedde faktisk litt saker sist perm, bilen ble startet opp og rullet nedover til hurtigruta carglass som utrolig hadde 1 rute på lager til meg... DIGG at faktisk noen hadde deler på lager til en forandring hehe...

Var visst han som jobbet på lageret som var litt ford/am car frelst så takk til han som faktisk hadde handlet inn dette en tid tilbake.

DSC04474.jpg

Og da har gutta borte på GIK turbo i kongsberg ordna meg en passende turbo!

Garrett GT3076R

DSC04553.jpg

DSC04557.jpg

Da blir det vel litt action fremover tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel å plukke fra hele fronten da ja engang.. hehe, trenger en bruks bil, var det vel du som sa ? :p

Blir spennende å se på plassen jeg greier å frigjøre, tror vi må dra på leiting etter mindre radiatorer før jeg i det hele tatt kan tenke på IC... hehe Har ikke så lyst å kaste ut AC, men blir vel pent nødt til det. Vi får se :)

På god vei her ja...

Probe_frontfanger-demontert.jpg

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider