Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

hei, fint prosjekt..

du har ikke vurdert en "dieseltut" som enderør? dvs. et usynlig enderør.. synest hekken er så clean, så ødelegger enderørene litt.

Hadde kanskje ikke vært en så dum ide det... Har tenkt på det før, da jeg faktisk fjernet den gamle defekte endedemperen. Skal se om jeg finner bilde hvordan den så ut da senere :)

Men har også tenkt på og kanskje hatt noen skikkelig avlange rektangulære i de nederste svarte rillene som er hver sin side på fangeren. Blir litt knot å lage til, men ingenting er vel umulig... Og da blir dem jo skjult og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Halla! Kom over denne tråden først nå... Utrolig morsomt å se hva du har gjort!! :) Har selv en 2gen probe... 95 mod(egentlig 94mod, men regga først i 95) som jeg vurderer å begynne å skru litt på.. :) Litt usikker på om tråden din motiverer meg til å begynne, eller demotiverer meg helt.. :p Synes i alle fall du har gjort en knall jobb me din!! Utrolig pent og gjennomført!! Sku gjærne ha sett den på nært hold en gang... :) Å slutt ikke med å poste oppdateringer.. ;)

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Det var hyggelig å høre, og velkommen til forumet... Imponerende om du har lest hele tråden :)

Angående din bil så får du gjøre som meg, begyn smått! Jeg har null utdannelse innenfor bilskruing så det er nok håp for dem fleste som bare 'gidder' :D

Lykke til med din ! Og et lite tips, ta en titt på hva vi har gjort med Probe 95 sin her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Det var hyggelig å høre, og velkommen til forumet... Imponerende om du har lest hele tråden :)

Jupp, brukte 3 dager på å komme igjennom.. :D Har lest Probe95's tråd også... :) Virker som om dere har et bra gatebilmiljø der nede.. Mer enn hva man kan si om Trondheim... :/

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider