Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

Jojo, skjønte jo det;) Det som smører systemet er olje som også må fylles på. Så gassen klarer seg fint :)

Yepp, det er hvordan disse gassene sammarbeider med oljen. Og den miljø vennlige gassen gjør ikke dette like bra på disse kompressorene som egentlig er lagd for r112. :)

 

Men nå er nesten alt tatt ut, og begynner å se hvordan rør skal bøyes og sveises og hvordan alt annet skal monteres, kjempe morro!

 

Bilder kommer strax med update:)

 

Takk takk bror!:thanks

 

Som man beddar får man ligga :):):)

DSC05555.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du inn med den gamle radiatoren igjen?? Eller har du kjøpt ny??

 

Glemte visst og svare deg ! Neida, skal se på ny da jeg finner ut hvor den skal være, og størrelse.

 

Den orginale har en sensor som går til bilens overvåknings display i bilen og forteller om jeg mister kjølevann, ikke dumt med tanke på hard kjøring på bane hvor man må følge litt med, så vi får se på den gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

probe_pan-garasjen.jpg

 

Har fått gjort litt ting idag som dere ser !:)

 

Tatt av front fanger som er et forbanna knot å løsne, men som gikk rimlig greit ikveld.

Fjernet og løsnet flere rør fra ACn, og avkondensern. Mye turbo rør løsnet, og har begynt med å løsne eksosen. BILDER er her!

 

DSC05557.jpg

DSC05561.jpg

DSC05562.jpg

 

Og tok en bra bilde for og sammenligne dem gamle høytalerene fra MTX iforhold til de nye fra Pioneer

DSC05555.jpg

 

Thats it for tonight, stay tuned

 

Thank you, and goodnight! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar vi aldri pauser....

 

DSC05566.jpg

DSC05574.jpg

Her er vel grunnen til at så mye ble gjort! :D gryteklut smukk og 10mm skralle hehe

DSC05567.jpg

 

Så idag ble alt av turbo rør demontert, intercooler, mer AC rør, den store støt-ramma forran, og mye eksos! Og smått jeg ikke husker:)

 

Og er igjen i dialog med GIK turbo som skal ordne litt flenser og diverse :) Dette blir knall!

 

 

Godnatt !

DSC05571.jpg

Og lykke til dem som skal på banen imorgen på Ford motor klubb treffet! Kjør pent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer Probe95;) Skal ha nye stempler og råder som er forsterket! Her er et kit fra flatlander racing i USA, pluss råder hvis man ønsker det. Må si dette frister :) Skal gjøre det skikkelig når jeg først er i gang vettu :)

 

Complete Gasket Set

Copper Head Gasket

(up to 30 psi)

ROSS/Wiseco Forged Pistons

for Turbo/Non-Turbo

(86, 86.5, 87 bore) and

8.5 to 11-1 comp)

ROSS Performance Rings

Performance Wrist Pins

TOGA HP Main Bearings

TOGA HP Rod Bearings

Thrust Washers

Timing Belt

Expansion Plugs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kanskje på tide med en liten update...

 

Her går det sikkert fremover....

 

DSC05693-1.jpg

DSC05695.jpg

Innsuget tok stor plass, men må ut for å komme til. Toppen skal straks av for litt service, og skal legge sterke topp pakning.

 

Fra å fikse Air condition.....

DSC02397.jpg

Til å ødlegge alt som har med AC og gjøre... Hvorfor? Jo for å prøve å gjøre mer plass! :D

 

DSC05711.jpg

DSC05696.jpg

 

Porting av manifolden til T3 flens

DSC05675.jpg

Før

DSC05597.jpg

DSC05677.jpg

 

 

 

 

Også har jeg fått spilt inn, og stillt inn pioneer frontsettet og er knall fornøyd! Gleder meg til å høre på da den er på veien igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med og sveise 3 tum down pipe så jeg? Synes du er flink jeg :) blir bra

 

når kommer råder/stempler og alt det andre du bestilte, og synes du skal klemme til og få montert et sprut på motoren med engang. Det skal jeg få gjort på LET motor'en

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår