Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vente litt da, jeg har kjøpt TV for penga :ratatatat

52lg5000_mx.jpg

Må jo ha 52" tommer på rommet :)

Du Henry, du Henry..... Du er veldig lur som ikke kjøper tv av meg da! ;) Da hadde du hatt noen høvdinger til å bruke på økonomi-mustangen din.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med og sveise 3 tum down pipe så jeg? Synes du er flink jeg :) blir bra

når kommer råder/stempler og alt det andre du bestilte, og synes du skal klemme til og få montert et sprut på motoren med engang. Det skal jeg få gjort på LET motor'en

Takk takk brosjan, bilder kommer av det senere, venter bare på en flens. Data sprut blir det da alt sammen er ferdig tenker jeg, skal få den til å fyre rundt først med den nye turbo oppgradringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Henry, du Henry..... Du er veldig lur som ikke kjøper tv av meg da! ;) Da hadde du hatt noen høvdinger til å bruke på økonomi-mustangen din.. :)

Har nettopp brukt litt kroner på kompressor og bur/bøyle :)

Neste blir vel girkasse, siden den ryker til sommer'n

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lednings nettet til dysene:)

DSC05715.jpg

Fant rust også, så det måtte bort! Og har lagd større hull til trykk rør til og fra intercooler.

DSC05718.jpg

DSC05689.jpg

DSC05717.jpg

DSC05756.jpg

Toppen går av....

DSC05753.jpg

DSC05750.jpg

DSC05749.jpg

Brent endel olje, blir bra å få bytta pakninger å stempler+ringer

Bunn panna er også blitt demontert, så bilder kommer av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC05752.jpg

DSC05774.jpg

DSC05768.jpg

DSC05770.jpg

DSC05771.jpg

Bilder før og etter toppen gikk av... Også har jeg mottatt endel pakker med diverse deler, eksos bånd flenser og rør. Så har flensen blitt sveisa på den porta manifolden og slik her ble resultatet, utrolig plass sparende med tanke på at dette skal også ned i motor rommet. Tenkte jeg skulle dele dem med dere, hva syns dere? :)

Sveisa turbo manifolden litt bedre...

DSC05789.jpg

Har vinkla flensen litt for at eksosen skal bli litt enklere å få til senere. Og mens jeg venter på delene, tenkte jeg at jeg kunne sette dette sammen midlertidig for og se om det blir noe problemer. Plass, olje, vann, downpipe, wastegate osv.

DSC05752.jpg

DSC05785.jpg

DSC05782.jpg

DSC05780.jpg

DSC05779.jpg

Bunna er kommet av...

DSC05763.jpg

Da kommer straks bilder av den downpipen dere maser om:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider