Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Tenker du på første bøyen? Den er lav, men ikke så veldig egentlig... Er ingen annen løsning... AC er borte, servoen er der og den skal bli der. Også kommer Radiatoren ned på innsiden som går akuratt med tanke motor vridninger...

Ser det på dette bilde:

DSC05815.jpg

Hmm, er ikke mye plass der, men hva med å flytte litt på servo'n?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Er ingen annen måte og gjøre det på, så det blir så optimalt som mulig gjort.

Har da handlet litt stål på biltema ! Her sammen med turbonetics wastegaten jeg skal bruke 48mm

DSC05893.jpg

DSC05892.jpg

Skal gi tilbake melding hvordan kvaliteten er på denne 3"flexen derfra. Litt skeptisk, men den virker bra. Får se hvilken mening tidens tann har og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tikk - takk....... Som du sa!:) Skal bli bra, med litt friske deler igjen. er jo DAGER siden sist hehe...

Snakket igår med Ski motorverksted, og avtalte at jeg skal stikke innom med toppen der så skal dem få titta på den. Mulig dem porter også, ellers ordner jeg det selv og sender den til dem for resten av servicen. Før jeg skrur sammen etter HP engine kittet har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Tråden er blitt flyttet ?

Ko-rrekt! Du har en eller annen gang endret på trådtittelen så den ikke samsvarer med retningslinjene (fint ord) for prosjektforumet. Og siden så mange begynner å surve, flyttes tråden istedetfor å slette den.

Les stickyen i prosjektforumet, endre tittel og klikk på varseltrekanten en gang til så kommer vedkommede mod tilbake til saken. Jeg bare følger med her jeg. På prosjektet altså. :angelsmili:

Ja, får håpe og tro det spruter hester ut av denne snurra da. :scooter:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, rart at di små søte delene gruser dine SØTE deler da =) heheh.. hvor blir det av bildene...??? Sitter på en suite i Lillhammer nå og tar meg et par pils, skal bli gledelig og komme hjem og få sammen pusle spillet!;)

Vi får se til sommer'n :race

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider