Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg jobbet litt på proben etter en liten pause...

probe_omega_850.jpg

Har egentlig tatt ut alt som er av for og bakseter, og interiør paneler.. og har lagt nye signal kabler med en litt høyere kvalitet enn den møkka som jeg la først "#&%¤&/#¤/

Også brukte jeg ganske lang tid i bilen igår og prøvde og bruke fantasien med hvordan jeg kan gjøre det...

Om jeg skal bygge inn forsterkeren i veggene, eller også kanskje flytte batteriet bak og bygge den inn i veggen også (need i side brønnene), Bygge inn et bass element i hjul-brønnen.. men det er jeg veldig usikker på, ettersom jeg er litt skeptisk og sprute bygge skum inn i hjulet hvis jeg får punktering.

:pics

probe_stripp01.jpg

probe_stripp05.jpg

probe_stripp06.jpg

probe_stripp07.jpg

probe_stripp08.jpg

probe_stripp09.jpg

Siste bildet lurer jeg på om jeg skal fjerne braketten helt og bygge igjen med en plate, og lyd isolere rundt, for som dere ser er det null lyd isolering. Og kjøpe et høytaler sett og sette inn i plata. Problemet blir om jeg har plass til og bruke det orginale panelet uten på da.. Og jeg flyttet forsterkeren rundt omkring og leita etter en plass og ha det.. lurer på om jeg skal ha det under passasjer setet faktisk.. Så hiver jeg ut den orginale forsterkern som alikevell ikke er i bruk lengre. Bilen MÅ være klar til påsken..så begynner og bli stresset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært rått og bygge inn et element i hjulbrønnen, jeg må vel begynne og trimme kunnskapen om glassfiber for og få det skikkelig til da isåfall tror jeg:bok

NÅ har jeg sånn ca bestemt meg hvor forsterker skal bli plassert, men imorgen blir vel sanneheten om det passer der eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet mitt nå er om jeg får plass med forsterkeren der jeg har tenkt og ha den... hehe muligens jeg skifter til en annen en.. :)

Slutter sent idag på jobb, så blir nok lite jobbing idag dessverre:( men nå nærmer helgen seg :D Blir trolig ferdig da, håper jeg!

Så jeg kan fortsette med de hydrauliske ventil løfterne mine, og bytte topp deksel pakningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da tenker jeg må ta en liten update til...

Skal det være ordentlig, så blir det gjordt sånn her :) Håper jeg ikke ombestemmer meg nå på hvordan jeg la det for det er et sant helvete og løsne det greiene der igjen, samme har jeg gjordt med signal kablene.uhhmmwhat?

probe_wires7.jpg

Her ser man signal kablene er festet, og de er ikke lagt parrarelt med strømmen :bok

probe_wires8.jpg

Oversikts bilde, nå kanskje dere ser hvordan jeg har tenkt og plassere forsterkeren inn.

probe_wires9.jpg

Her er bilde av alle styre boksene og forsterkerene, under sjafør setet finner man ABS hjernen, og den aktive styrningen som jeg er så utrolig fornøyd med:D Og under passasjer setet er den orginale amplifiern og hjernen til PCA eller hva det heter, dataen til går igjennom brytern jeg har i midt-kontsolen som styrer stivheten på demperne.

probe_wires10.jpg

næmmen hehe

probe_wires4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider