Gå til innhold

Streetmeet 15. eller 16. April?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Lurte på om det skulle organiseres et streetmeet i forbindelse med motorfestivalen på Hellerudsletta... hadde det sist år... og må jo ha det i år også da :)

Noen som vil få igang noe...? Noen av dere som er kjent oppi der fikser vel noe liv for oss som kommer langveis fra.... ;)

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OBS på Lillestrøm er kanskje ikke så populært hos ordensmakten med tanke på litt røyklegging i fjor, men er det satt opp bom ved OBS nå?

Shell og omegn på Strømmen er vel heller ingen dårlig erstatning...?

Er bom der ja...

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på Street meet på OBS i fjor og jeg må si at det var en av de beste "meet`a" jeg har vært på.

Konge bra liv der og for å si det slik,at blir det streetmeet i området der igjen så kommer jeg hvertfall.

Mye bra stemning og fete biler,burning og cruising :D

vet ikke hvem som arrangerte i fjor siden jeg da bare fikk beskjed om å dra ditt etter helerudsletta festivalen!! Jeg følger med på tråden her for nærmere tidspunkt og sted :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss få til noe med skikkelig liv og leven etter å ha hvert på Hellerudsletta, da har man alt en god del folk som er der pga. det som skjer på Hellerudsletta... så vi må jo få slått det sammen med et streetmeet :)

Men litt nærmere organisering er det best noen av dere litt mere lokale tar hånd om kanskje... :rolleyes:

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vel brukt opp OBS og IKEA furuseth, og shell på strømmen blir vel litt lite? var ihvertfall trangt der etter vi ble kastet ut av IKEA parkeringen i fjor. Men hva med IKEA Slependen?

IKEA på slependen er under ombygging er bare 1/4 med parkeringer igjen og 1 inn/ut kjøring..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kveldstid så er det ikke så mange biler som er parkert der. Men heia er jo gennialt da !! ;)

Håper bare at ikke folk sitter i bilen heeele kvelden og ruser motoren for å få den pysth lyden ( poppoff ), Litt slitsomt i lengden. ( Henviser til en blå impreza som var på Obs meetet i fjor samme helg som motor messa )

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider