Gå til innhold

Streetmeet 15. eller 16. April?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Men dæven så koselig at det ble metro...

Da er jeg jo på hjemmetrakter da...

Og håper folk skrur på de sosiale antennene så vi slipper de tendensene som var på forrige streetmeet jeg var på hvor folk grupperte seg i vennekretser (var kaldt og jævlig og jeg og en kompis kjente nesten INGEN, men så ble vi jo jagd vekk med en gang da...)

Finner meg i en Mazda 323 GTX... cya there...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yess! Ny fyllefest! Dette har jeg venta på hele vintern. Streetmeet'sa er så feite å drikke på!!!1

Neida..hehe, jeg bare tuller. Les det ironisk.

Jeg bør vel forsåvidt ikke begynne å klage før noe i det hele tatt har skjedd, men vi vet vel alle at det kommer til å bli sånn..

Velvel. streetmeet er fett hvertfal. Bør la seg gjøre å få til noe den helga som motorfestivalen er. Burde finnes en del store parkeringsplasser i Oslo og omegn som kan brukes til sånt da. Dere er jo the big city :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess! Ny fyllefest! Dette har jeg venta på hele vintern. Streetmeet'sa er så feite å drikke på!!!1

Neida..hehe, jeg bare tuller. Les det ironisk.

Jeg bør vel forsåvidt ikke begynne å klage før noe i det hele tatt har skjedd, men vi vet vel alle at det kommer til å bli sånn..

Velvel. streetmeet er fett hvertfal. Bør la seg gjøre å få til noe den helga som motorfestivalen er. Burde finnes en del store parkeringsplasser i Oslo og omegn som kan brukes til sånt da. Dere er jo the big city :D

nå har det jo blitt bestemt. metro it is. det får bare stå til. trøste og bære.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det jo blitt bestemt. metro it is. det får bare stå til. trøste og bære.

Trøste og bære ja. Selvom politikontoret ikke er oppe, har purken på Lørenskog 4 patruljebiler og 4 sivilbiler, og lørenskog er ikke SÅ stort. Vi får se hvor lang tid det tar før de kommer..

Men bra kort vei for meg, tar hele 3 min å kjøre dit :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) :rolleyes: Hehe..dette høres gøy ut!! jeg møter opp...desverre uten bil..for bobla står på bukker for tida grunnet skifting av kasse og litt småtrimming av motor:D så om ingen har en garasje å låne bort over en ukes tid ser det dårlig ut!! orker ikke stå ute mer å skru..detta drittlandet er for kaldt på vinteren for det, sorry at jeg sier det.Men da blei det metro på lørenskog?? Funker fett det, men er vi for ellr imot purken her?? har vi tenkt å opplyse dem ellr ikke?? for har en 125 cc gocart stående hvis noen er keene på litt motorshow, kanskje på et litt annet plan ellr syns dere det sklir helt ut?? jaja...syns bare det er trist at jeg og gutta ikke får stilt opp med bilen liksom..(vi restaurerer en 69 boble sammen;):D...si deres mening da.

Vi kommer uansett :rolleyes: bonde

(flaut flaut, men kan noen forklare meg hvordan jeg legger ut bilde av ting på profilimagen??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste og bære ja. Selvom politikontoret ikke er oppe, har purken på Lørenskog 4 patruljebiler og 4 sivilbiler, og lørenskog er ikke SÅ stort. Vi får se hvor lang tid det tar før de kommer..

Men bra kort vei for meg, tar hele 3 min å kjøre dit :D

Hehe ja, men kommer purken trusler vi stille ned mot Vallhall istedet da, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider