bmw-styling Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Jeg kommer, bare finn en plass så blir det topp =) Bare ikke rygg på Tom Jøran som du gjorde på Strømmen i fjor(?)... Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Betaling er utelukket, og et tullete forslag. Et streetmeet er et streetmeet, og ikke noe wannabe-gatebil. Arrangement på Gardermoen-stripen er ikke like koselig og intimt som et vanlig streetmeet, dessuten er det lovlig - og ikke like spennende. Jeg er kanskje gammeldags, men jeg synes at burning og rundinger er et must på et streetmeet. Uten action begynner folk å kjede seg bort, og meetet går kjapt i glemmeboka. Folk som er redde for ryktet sitt kan sitte hjemme og spille piano og spise kyllingsalat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Uansett da... kan ikke noen finne en plass da? Det kan da ikke være så umulig.... -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Folkenz,, noen som har sett parkinga til valhall?????? Ganske stort og bra der da??? langt unna boliger oxo.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva med tusenfryd da folkens det er jo stort der oxo Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Tusenfryd hadde vært bra ja, men så vidt jeg vet er det stengte med bom der.. Som sagt parkeringa til valhall er helt ypperlig.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 valhall hørtes ålreit ut. tusenfryd blir et stykke å dra igjen for de som bare skal innom kjapt etter messa. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Mye plass på Valhall? Kan gå ut på balkongen her nå (sitter på jobb med utsikt over hele oslo begge veier :D) og kikke? :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Folkenz,, noen som har sett parkinga til valhall?????? Ganske stort og bra der da??? langt unna boliger oxo.. Ligger rett ved/ vis-à-vis Helsfyr Hotell, ikke sant? Ja, er jo ganske åpent og greit der :) Ikke så langt unna sentrum heller. (Sånn ca. 3 min. fra Økern) Genialt forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 P-plassen på Vallhall er en good ide!!! Let's go for it! Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Sikkert bra... hvordan er det med overvåkingskameraer og ellers vakthold? Mye av sånt? Hvis ikke, så kan vi vel si at vi tar det her da? -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Er ikke kjent der nedi så godt men hvis det er en stor P-plass med asfalt så høres Valhall veldig greit ut det. Og ja avstanden bør ikke være langt unna hellerudsletta siden det ikke vil "lokke" folk så lett tror jeg da... Slenger meg bare på med remster jeg så er ikke det noe prob.. Hva med tidspunkt og dag da?? bør sette det på lørdagen synes jeg, siden søndag er en fridag liksom... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kurrant parkering utafor steen og strøm Metro senter på lørenskog! 10 min fra motormessa. Bilde på siden her Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kurrant parkering utafor steen og strøm Metro senter på lørenskog!10 min fra motormessa. Bilde på siden her P-plasser: 1350 Stort nok det vel? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kurrant parkering utafor steen og strøm Metro senter på lørenskog!10 min fra motormessa. Bilde på siden her Det der så jo rett og slett genialt ut. Stor plass. Stenger 18 på lørdag Og ikke mye hus rundt der Flott flott. "I`l be there" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg