Gå til innhold

Streetmeet 15. eller 16. April?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dere er så forbanna opptatt av ryktet deres. I dette sosialistlandet vil bilinteresserte alltid bli sett på som skitne hunder uansett, vi kan ikke snu den oppfatningen fordi den ligger dypt i den norske folkesjela. Hvorfor ikke gi faen i hva alle andre synes, og heller ha det gøy selv? Det blir akkurat som alle fasademenneskene, som har kortklipt gress og nymalt stakittgjerde fordi alle andre har det...

Har det kanskje slått alle dere som hater burning at det er nettopp de treffene med mye burnings som blir husket lengst? Det er en grunn til at meetet på Obs blir husket enda, mens det på Jessheim gikk i glemmeboken.

Hvis det ikke er noe action, vil de fleste dra hjem mye tidligere, og da blir det ihvertfall ikke koselig. Etter den fjerde runden rundt plassen har man fått sett nok på bilene, derfor er det bare bra at noen har baller til å gjøre noe annet enn å sitte inni bilen og høre på musikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svenskene er et forbilde her ja. De arrangerer ulovlig streetracing, og gir mer beng i polisen enn oss. Etter streetracingen på Ikea i fjor der alle hadde det kjempemoro, var det selvfølgelig mange hyklere som klaget og maste om hvor uansvarlig og idiotisk dette var. Det hadde vært knall om det norske miljøet kunne blitt litt røffere i kantene, istedenfor å spørre den kjære politimannen om lov til å spinne. Det er jo absurd hvis man sammenligner med Sverige og USA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EALOKEN

Hva med å få med de til å kontakte politiet og opplyse om at vi skal ha et treff? så kan de som vil leke gjøre dette på evt henviste plasser?

Det med betalig er sikkert ik no stress.. 50 kr pr bil el no.

Mvh Erik

Det kan være fullt mulig å prøve å føre en åpen dialog med politiet, men jeg har ikke tillit til de svina. Jeg tror nemlig de ville utnyttet en slik sjangse til å virkelig få "tatt alle oss" hardt!

Men for all del er jo bare å prøve :)

For å få tilliatelse til å arrangere ett slikt treff på komunens/maxi osv sin tomt er vel nærmest umulig å få til, da grunneier helt sikkert vil ha noen å "halshugge" ved evt klager fra naboer, forsøpling og ødeleggelser på asfalten, og jeg stiller ikke opp med erstattnings ansvar fordi det kan fort bli dyrt. :)

også er det noen spesielle regler ved motor arrangemang som ett streetmeet nok aldri kan utfylle andre steder enn på Våler banen osv.

Men la oss arrangere Streetmeet uansett hvor mye politiet osv prøver å ødelegge for oss.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så innmari kjent i oslo, men ligger ikke valhall innenfor oslos grenser? Det betyr at det er oslopolitiets område, de har flere biler og flere mann pr bil en romerikspolitiet.

Dessuten er det ikke sikkert at alle utenfra oslo er lysten på å kjøre inn i oslogryta.. :)

Er det en adresse i nærheten av plassen på valhall dere snakker om? Så jeg kan søke på gulesider eller kart.no..

Jeg stemmer for metro, snuten kommer uansett. Vi må bare oppføre oss.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider