Jens Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Dere er så forbanna opptatt av ryktet deres. I dette sosialistlandet vil bilinteresserte alltid bli sett på som skitne hunder uansett, vi kan ikke snu den oppfatningen fordi den ligger dypt i den norske folkesjela. Hvorfor ikke gi faen i hva alle andre synes, og heller ha det gøy selv? Det blir akkurat som alle fasademenneskene, som har kortklipt gress og nymalt stakittgjerde fordi alle andre har det... Har det kanskje slått alle dere som hater burning at det er nettopp de treffene med mye burnings som blir husket lengst? Det er en grunn til at meetet på Obs blir husket enda, mens det på Jessheim gikk i glemmeboken. Hvis det ikke er noe action, vil de fleste dra hjem mye tidligere, og da blir det ihvertfall ikke koselig. Etter den fjerde runden rundt plassen har man fått sett nok på bilene, derfor er det bare bra at noen har baller til å gjøre noe annet enn å sitte inni bilen og høre på musikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 leste du "henviste plasser" ?? Der vi kan stå og se på at nettopp de med "baller" burner og herjer. Vi burde prøve å få det slik som det er i sverige... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Svenskene er et forbilde her ja. De arrangerer ulovlig streetracing, og gir mer beng i polisen enn oss. Etter streetracingen på Ikea i fjor der alle hadde det kjempemoro, var det selvfølgelig mange hyklere som klaget og maste om hvor uansvarlig og idiotisk dette var. Det hadde vært knall om det norske miljøet kunne blitt litt røffere i kantene, istedenfor å spørre den kjære politimannen om lov til å spinne. Det er jo absurd hvis man sammenligner med Sverige og USA.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 EALOKEN Hva med å få med de til å kontakte politiet og opplyse om at vi skal ha et treff? så kan de som vil leke gjøre dette på evt henviste plasser? Det med betalig er sikkert ik no stress.. 50 kr pr bil el no. Mvh Erik Det kan være fullt mulig å prøve å føre en åpen dialog med politiet, men jeg har ikke tillit til de svina. Jeg tror nemlig de ville utnyttet en slik sjangse til å virkelig få "tatt alle oss" hardt! Men for all del er jo bare å prøve :) For å få tilliatelse til å arrangere ett slikt treff på komunens/maxi osv sin tomt er vel nærmest umulig å få til, da grunneier helt sikkert vil ha noen å "halshugge" ved evt klager fra naboer, forsøpling og ødeleggelser på asfalten, og jeg stiller ikke opp med erstattnings ansvar fordi det kan fort bli dyrt. :) også er det noen spesielle regler ved motor arrangemang som ett streetmeet nok aldri kan utfylle andre steder enn på Våler banen osv. Men la oss arrangere Streetmeet uansett hvor mye politiet osv prøver å ødelegge for oss. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Men vi må bestemme oss for sted da... De beste forslagene hittill er Vallhall og metro senter..så hvilken av disse to er er best????? hmmm.... tar vel litt tid før snuten kommer til vallhall så jeg foreslår at vi tar det der.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Ett STORT minus med metro senteret er fartsdumper inne på parkeringa. Men har noen pluss som esso stasjon 10 meter unna, og mc donalds 100m unna :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har jo Maxi parkeringa 100 meter unna også.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Slæpp off folkens, om 2 dager stikker jeg til Vallhall og tar bilder av hele plassen :) Jeg er helt enig med Jens, vis litt mer baller og børning er en del av showet. Lån meg gjerne rwd'en så lager jeg donuts for dere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Skal ta meg en tur til vallhall i morra jeg oxo, jeg mener i dag (klokka er jo over 12)... å få sjekka ut litt der, eventuelt ta noen bilder.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Nå er jeg ikke så innmari kjent i oslo, men ligger ikke valhall innenfor oslos grenser? Det betyr at det er oslopolitiets område, de har flere biler og flere mann pr bil en romerikspolitiet. Dessuten er det ikke sikkert at alle utenfra oslo er lysten på å kjøre inn i oslogryta.. :) Er det en adresse i nærheten av plassen på valhall dere snakker om? Så jeg kan søke på gulesider eller kart.no.. Jeg stemmer for metro, snuten kommer uansett. Vi må bare oppføre oss.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 metro er jo bare genialt. kan jo få kolonnekjøring fra lillestrøm og opp da :) også cruise innom de forskjellige stedene i området ( ekke mange. hehe ) Metro stemmer jeg for. erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Menne, blir det fredag eller lørdag? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Det blir såklart på en Lørdag... Men jeg stemmer også for Metro, lennsmannskontoret i bakgården er ikke åpent på lørdager.. Så skal vi si : STREETMEET LØRDAG 16 APRIL STED : METRO SENTER Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 STREETMEET LØRDAG 16 APRIL STED : METRO SENTER Kl 2100 ? 2200? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Sett av til kl 21. da. Så kommer jo treiginger etterhvert og det tar ca en time :p Edit: Btw, hva er adressen? Plotter det inn på gulesider etterpå så skjønner jeg hvor jeg skal ta veien hen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg