BLACK.PEARL Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ey!!! Hva med Ingerstrand? Ikke noe å være redd for der, bortsett fra litt liten p-plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ey!!! Hva med Ingerstrand? Ikke noe å være redd for der, bortsett fra litt liten p-plass. Ingerstrand er så kronglete å kjøre til. samt at det ikke er no spess plass der. Metro ligger såpass lett til at det ikke er no stress for alle å komme. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Metro ligger såpass lett til at det ikke er no stress for alle å komme. Hva er adressen til Metro?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Edit: Btw, hva er adressen? Plotter det inn på gulesider etterpå så skjønner jeg hvor jeg skal ta veien hen... Solheimveien 85-87, Metro Senter, N-1473 Lørenskog detta er adressen ;) vi ses og SNAKKES.. Prater med alle jeg hehe. Silver Volvo 740.. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Solheimveien 85-87, Metro Senter, N-1473 Lørenskog detta er adressen ;) vi ses og SNAKKES.. Prater med alle jeg hehe. Silver Volvo 740.. Mvh Erik Mørkeblå Mercedes E-klasse (tenk Taxi) med gromme 13" kapsler og uvanlig høy bakkeklaring, hils gjerne på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Kart til metro senter, for de som ikkke gidder å finne ut selv :P Se her! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Nei nå er jeg jaggu spent på om forslaget mitt går igjennom :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hva med liertoppen da dere? stort og fint der =) e18 som dragrace stripe? =) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hva med liertoppen da dere? stort og fint der =) e18 som dragrace stripe? =) hehe Er litt langt å kjøre fra motorfestivalen, pluss at mange må gjennom bomringen to ganger.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er litt langt å kjøre fra motorfestivalen, pluss at mange må gjennom bomringen to ganger.. :) Hører jeg laaaaaang kollonne? Cruising? :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hører jeg laaaaaang kollonne? Cruising? :D :D Ja sombrero Blir liksom sommerns første store, og vi må dra'n helt ut FØR vi får mange små meets her og der og greia blir utvannet :D Edit: Ser på nettsida dems at festivalen stenger 19.00. Også er meetet 21.00? Åssen henger dette sammen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 men da er det bestemt ikke sant??? metro senter 16. april klokka 21:00 Så synd at jeg solgte audien forrige uke, ellers skulle jeg ha burna litt med den.. he he he... Dere finner meg i en blågrå golf TDI bare komme og hilse det... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 men da er det bestemt ikke sant??? metro senter 16. april klokka 21:00 Så synd at jeg solgte audien forrige uke, ellers skulle jeg ha burna litt med den.. he he he... Dere finner meg i en blågrå golf TDI bare komme og hilse det... Så TDi`n burner ikke? hehe.. Ses på metro! Kommer nok i en mørk blå 04` corolla sport.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er litt langt å kjøre fra motorfestivalen, pluss at mange må gjennom bomringen to ganger.. :) Slutt å klag =) jeg kjører 20 mil for å komme meg inn der =) så en liten svipp fra hellerud til lier ekke noe stress =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Så TDi`n burner ikke? hehe.. joda den burner sikkert men har nettop kjøpt den, så stakkars bil...den er ganske ny oxo... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg