JuIius Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg har lest DIY her og på en ekstern side, men jeg fant det ikke (Pussig) Hvordan tar jeg av frontfangeren dvs. hele rukkelet - ikke bare leppen....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Vet ikke om det er samme som på 6N men det kan jo tenkes. iallefall: 2 skruer midt på oppe på fangeren under grillrammen 4 skruer bak plast "gitteret" i front av fanger 2 skruer, en i begynnelsen på hver hjulbue, altså i oppe i endene av fangern noen skruer som fester plast innerskjermen i hjulbuene til fangeren var dette noe hjelp? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Det hjelper sikkert.... Da får jeg se på det senere i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 ta av grillen, den er bare klippset på, under den er det tre skruer, 10mm. løys av blinklys eventuele grøftelys, så er det to eller tre skruer på undersiden av fangeren, der de svarte dekslene sitter. dra av fangeren. voila den er av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 skulle vært som på 2er golfen! 4 skruer under bilen. og nappe til deg fangeren! =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 skulle vært som på 2er golfen! 4 skruer under bilen. og nappe til deg fangeren! =) Jeg har bare tre skruer under fangeren :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg