Gå til innhold

Hva kan biltilsynet gjøre?

Ranger emnet


Mkalle

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åssen gikk dette egentlig ?

 

Jeg fikk melding om avskiltning i posten, så da dreit jeg i det og tok det av. Begynte så å krangle med biltilsynet fordi de mente at den solfilmen som er øverst på ruten ikke var originalt,(ses som blått innenfra på mange biler) og dermed var ruta uoriginal, og dette måtte jeg skaffe papirer på. Jeg gav dem regelrett fingen, og lot Opel verksted godkjenne det.

 

Og Kebab gud, det er over ett år siden jeg hadde den streameren, og ja, jeg var stolt over å kjøre Calibra i likhet med mange andre med den bilen!;)

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du innså ihvertfall at du tapte over biltilsynet. noe du så kjepphøyt skulle gi faen i i første post.

 

er vel en påminnelse til mange at det ikke er vits å kødde med BT, dem er på jobb og gjør jobben sin, mens ''du'' vil være harry og bryte regler...

like dumt som å løpe først ut av båten på stranda i filmen saving privat ryan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du innså ihvertfall at du tapte over biltilsynet. noe du så kjepphøyt skulle gi faen i i første post.

 

er vel en påminnelse til mange at det ikke er vits å kødde med BT, dem er på jobb og gjør jobben sin, mens ''du'' vil være harry og bryte regler...

like dumt som å løpe først ut av båten på stranda i filmen saving privat ryan.

 

Jeg var ung og dom:P Men det var jo endel som ikke hadde hørt noe mer fra BT. Derfor jeg ville se hva som skjedde.

 

Det er ikke alltid dem gjør jobben sin. Som jeg nevnte hengte de seg opp i om ruta mi var original, når alt di skulle var å se at streameren var borte!

 

BT i Haugesund har ikke respekt for unge med bil!

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ung og dom:P Men det var jo endel som ikke hadde hørt noe mer fra BT. Derfor jeg ville se hva som skjedde.

 

Det er ikke alltid dem gjør jobben sin. Som jeg nevnte hengte de seg opp i om ruta mi var original, når alt di skulle var å se at streameren var borte!

 

BT i Haugesund har ikke respekt for unge med bil!

 

Skjedde med meg også en gang. ble stoppet i teknisk av politiet..eller en rutinekontroll.

ble stoppet pga manglet skilt forran og streamer i frontruta.

da fikk jeg 1000,- i bot, men jeg forklarte at jeg ikke hadde råd til å betale den siden bilen var så dyr...så da fikk jeg slippe hvis jeg reiv av streameren og monterte på skiltet innen 15 min og kom tilbake for å vise den ( jeg forklarte at verkstedet mitt ligger 5 min unna og at jeg kunne fikse det )

 

var ei grei politidame.

 

BT setter foten hardt ned for oss unge bilister fordi dem vet vi ikke alltid hører på dem.

hadde alle driti i detta juglet på bila sine som ikke er lov og alltid møtt opp med papirene i orden hadde dem vært mer ''medgjørlig''

men det vil nok aldri skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det korte svaret til topic er: Hva faen de enn måtte føle for.

---> Frem til man anmelder morpulerne i huset til Vegdirektoratet over uforstand i tjenesten og pliktforsømmelse. Jeg bare gleder meg sånn til den dagen jeg endelig har noe konkret å "ta" Biltilsynet i Tromsø på - de ondskapsfulle gledesdreperne der nede har ødelagt livene til mang en ung bilentusiast over ingenting annet enn flisespikkeri. Nok en grunn til å emigrére østover (Japan); der plages man ikke i den grad med myndighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BT i Haugesund har ikke respekt for unge med bil!

 

D har vell ikkje purken helle..... Mer "bil" kontol kåte tjenestefolk må dåkke leita lenge itte... Va hima på øynå i sommar, å då hadde dei kontroll kvar dag... i 50. sona... å når dei ikkje hadde kontroll, kjørte dei sjutteltrafikk fårbi fina`n...

 

Hehe.. på d åre eg har budd på austlande, har eg ikkje sett kontrollar...

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D har vell ikkje purken helle..... Mer "bil" kontol kåte tjenestefolk må dåkke leita lenge itte... Va hima på øynå i sommar, å då hadde dei kontroll kvar dag... i 50. sona... å når dei ikkje hadde kontroll, kjørte dei sjutteltrafikk fårbi fina`n..

 

Jeg har ikke sett kontroll på en måned nå, og jeg kjører daglig forbi "fina`n";)

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår