Gå til innhold

Hva kan biltilsynet gjøre?

Ranger emnet


Mkalle

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mine skilter sitter med skikkelig masse sicaflex! Er mye penere uten skruer, også er det ikke en snut i verden som forstår hvordan man får dem av... Hjelper fint lite med tang :rolleyes: Måtte bruke varmepistol for å få dem av selv.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

hm... har hørt at hvis man har solstripe (grønn eller blå film) orginalt øverst på frontvinduet, så kan man ha klistremerke øverst. Eller er dette bare bull?

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som hadde Tuv godkent streamer... Gikk greit når han ble stoppa da.

 

Andre

 

Du får Tuv godkjente wunderbaum og, men det betyr ikke at de er godkjent for å henge i ruta i Norge.. Noen politi bryr seg om ting og andre lar ting gå

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får Tuv godkjente wunderbaum og, men det betyr ikke at de er godkjent for å henge i ruta i Norge.. Noen politi bryr seg om ting og andre lar ting gå

 

Mvh

 

Haha..!! er wunder-baum ulovlig??

Har 10 i speilet Devil

 

Bruk popnagler på skiltet da,da gidder de ikke ta det av. happyhappy

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..!! er wunder-baum ulovlig??

Har 10 i speilet Devil

 

Bruk popnagler på skiltet da,da gidder de ikke ta det av. happyhappy

 

De har en regel om hindrende sikt som de kan bruke på de som de ikke liker.. det kan være alt fra klistremerker til blinkende juletre..

 

Og politiet tar skiltet uansett hvordan du fester de faktisk.. så om de må ta med hele fangeren som de gjorde til min bror en gang ;)

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en regel om hindrende sikt som de kan bruke på de som de ikke liker.. det kan være alt fra klistremerker til blinkende juletre..

 

Og politiet tar skiltet uansett hvordan du fester de faktisk.. så om de må ta med hele fangeren som de gjorde til min bror en gang ;)

 

Mvh

 

off kjipt når politiet tar med fangerne da.

En utpå her hvor jeg bor hadde popnaglet skiltet på mopeden sin,så ble han stoppet med trim og mopeden ble avskiltet.

Men de fikk ikke av skiltet så de lot det vere,og han fortsatte å kjøre. case closed.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare å ta det av, de sender avskiltningsbegjæring til onkel blå også tar han skiltene så snart han ser bilen.

Dette er det vel små sjangser for i større byer der det sikkert er hundrevis av slike som skal utføres og en mann husker ikke alle. En kompis av meg fikk skiltene avskrudd mens han var på jobben, var visst litt kjipt å ta bussen hjem sa han. :D

Har også sett at de har hentet skilter et par ganger på jobben (Verksted).

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du få¨r ingen advarsel .. en dag blir du bare stoppet av snuten som da gir deg beskjed om å la bilen stå .. så tar de skiltene av bilen din og da er du Fucked...

tenk deg om det skjer på vei til et jobbintervju i Playboy

 

desuten .. hvorfor skal du ha den der? det eneste den gjør er jo å at du ikke kan se ut.. og får alle som ser deg til å le .. du er nok den eneste som er stolt over å kjøre en calibra :P

og jeg tror ikke det er et eneste menneske ri norge som ikke vet at bilen diun er en calibra .. og de eneste som kommer til å se den er de som ser i speilet når du ligger bak og da står det "arbilac" og de kommer da til å tro det er en araber og så kommer de til å kjøre fra deg og du kommer til å grine når du sitter der uten mulighet til å følge etter fordi snuten tokk skiltene på bilen din ...

 

ja ... litt løpsk fantasi

 

Og til alle dere som har masseting henngende fra speilet .. ta det vekk .. ble påkjørt ev en ***** som ikke så meg en gang pga jeg var i "blindsonen" hans..

(ikke farlig uansett .. ingen skade på noen av bilene)

(kan love dere at han tok de ned før vi kjørte vidre :P)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ringer til BT og kommer med følgende historie:

Du: "Jeg skal kjøpe en bil og lurer på om det er noen problemer med den"

BT-jævel: "Hva er reg.nummeret?"

Du: "XX#####"

 

om han sier at det er mangellapp pga stripe i rute, plukker du den av, og han ikke har noe som helst notert blir det ikkeno mer ut av det.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår