TOP GUN Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har prøvd en del med disse lenkearmene, og jeg får det ikke bra jeg heller. Det subber bare ved andre vinkler på drivakslen istedet. Hvor mye ga du får hele stabstaget ditt?. Kan man bruke de orginale lenkearmene da?. Jeg kjøpte staget mitt "brukt" fra Tyskland...Var helt strøkent, og kom på 1500 med frakt...H&R stag. Tror du må ut med ca. 3000 for stag foran og bak...Dyrt... doh Kan sjekke om jeg får tak i fler..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Nå har vi testet Lenkearmene til Weitec som er designet for å hindre subbing mellom drivaksel og stabstag... Konklusjon: DET FUNKER IKKE!! Eneste utvei er å kjøpe nytt stabstag. De justerbare lenkearmene subber uansett!!! Dersom man skrur de inn så de blir kortses mulig, blir vinkelen mellom bærebrua og stabstaget så skarp at lenkearmene blir stående i et veldig spenn... Så uansett...Drit i å kjøpe justerbare lenkearmer!! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Kjipt da...................... Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg kjøpte staget mitt "brukt" fra Tyskland...Var helt strøkent, og kom på 1500 med frakt...H&R stag. Tror du må ut med ca. 3000 for stag foran og bak...Dyrt... doh Kan sjekke om jeg får tak i fler..!! Ja det hadde vært kult.. Hører fra deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Gir denne en liten bumb jeg ;) Trenger selv =) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 en godt senka golf med originalt stabstag så ser akslingen slik ut... Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Sleng ut et bilde av en godt senka golf med nytt stabstag da... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 akkurat klaring for å få ut jekken, *på det berømte håret* var så vidt bilen gikk på bukken.. nytt stabstag.. Gikk faktisk relativt lett å bytte også, brukte ikke lang tid, selvom man var preget av altfor mange pils dagen før..:) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Sto dere i vaskehallen i gardeleiren?? Ser da veldig likt ut....på den annen side har vel de fleste verksteder vegg, gulv med grav og en dør notin Tror forresten jeg har samme luftfilteret :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 er en militær hall ja, ligger ved siden av fengselet i kongsvinger. Fint luftfilter :) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg