audi_s4 Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hva kjører Ruude'n denne sessongen.. Det han har sagt er at det er 5*112 å værst.. tipper vi ser den samme vogna sinnsykt brei å Strak sekser(toyta).. wtf? Fler forslag? Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 jeg tror han bygger en 6-hjuling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Tipper det er en slik polsk bil som er ombygd litt og kjører "bak-fram" med sving på alle fire som vi så på en video her for en stund siden... :D Og med en heidundrande kraftig motor som blir en slager i breisladdkonkurransen!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by NoLimit Tipper det er en slik polsk bil som er ombygd litt og kjører "bak-fram" med sving på alle fire som vi så på en video her for en stund siden... :D Og med en heidundrande kraftig motor som blir en slager i breisladdkonkurransen!! :D haha lol kanskje det :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Volvo V70 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 dette er ett forum som man skal diskutere og være nogen lunde snille og vennlige mot hverandre.. ikke sleng dritt på den måten... gå litt stillere i gangene... jeg har brent meg på det før.. det blir vel sierra med coupe quatro bredding og en barsk motor.. oh en skurtresker som spoiler Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 kanskje en 3hjuling?? eller en snø scooter?? hvem vet inte du, hvem vet inte jag.. vi vet ingenting nu. vi vet ingen ting da.. Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 jeg har litt inside-info... ..han skal kjøre en blodtrimma traktor. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 skal han begynne med Traktor pulling?? :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 mener jeg har hørt det samme hemicuda.. Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by elvis mener jeg har hørt det samme hemicuda.. jeg hørte at han skulle bygge om bilen sin til Monster Truck da... men rykter er rykter :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 sierra monster... hmmm kult??? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hørte noe om Volvo jeg... I dunno :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by KeLoN Hørte noe om Volvo jeg... I dunno :rolleyes: Volvo Duett Twin Turbo?? :D lol Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 dette blir helt rått !! det er en.... sparkel bøtte på 4 hjul ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg