Rømmling Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg driver å vurderer Neon kit på bilen min( Toyota Celica 90mod.) blir det kult eller??? Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Sånt skal du ikke spørre om...Det eneste som teller er om DU liker det...Ikke hva andre mener om det... Uansett så er det mange som liker det og mange som ikke liker det...Personlig synes jeg det er stilig! ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Sånt skal du ikke spørre om...Det eneste som teller er om DU liker det...Ikke hva andre mener om det...Uansett så er det mange som liker det og mange som ikke liker det...Personlig synes jeg det er stilig! ;) Rett så RETT! Til og med enig i det siste ;) MONTER!!! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 mye annet jeg hadde brukt penga på før jeg hadde kjøpt neon.. men opp til deg det..!! :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 hadde brukt penga mine heller på noe annet til bilen som noen nye deler her og der eller noe istedenfor neonlys.... men du må vurdere dette selv....syns det er litt jalla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 hadde brukt penga mine heller på noe annet til bilen som noen nye deler her og der eller noe istedenfor neonlys....men du må vurdere dette selv....syns det er litt jalla vis jeg ikke skal sette på neon Hva da Jeg har momo ratt men hvor mye koster det å trekke opp igjen setene men farget skin hvor bør jeg henvende meg til for slike ting nett sider hvor de selger slikt kanskje. Jeg vil ha en bil med spesielt preg men har ikke veldig mange tusen til prosjektet det var dyrt nok å kjøpe bilen, går fortsatt på skole je Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 å trekke om seter blir vel fort ganske dyrt... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 å trekke om seter blir vel fort ganske dyrt... har du noen andre forslag da??? litt penger kommer jeg til å bruke Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg