Mykle Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Arg! Hvorfor funker ikke den skåle saken?? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Februar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 beer mmmmmm Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 :skaal: Burrrrph.. Neh... gjorde vist ikke det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 hehhe.. er det sparkesykkel med NOS jeg ser???? hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 sitter nå her å ruser meg på rusbrusen min jg.... :rolleyes: går vel et par timer nå så sitter jg og vurderer å bruke ALLE pengene på bil...... :D så skal jg ut og da blir det vel et par beer og så kommer jg sikkert til å se noen helt vannvittig digge damer wtf? og så blir det vel å kjekke seg litt me dørvaktene boxing og så blir det vel å rusle hjem og :pisser: på mastadene på vei hjem og så må man jo prøve å få med seg ett kvinnfolk (eller dama da) og prøve å sende ut et par spermie og om ikke det går så blir det vel litt jerkoff og i morra er jg vel sick Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Februar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Originally posted by G60Turbo sitter nå her å ruser meg på rusbrusen min jg.... :rolleyes: går vel et par timer nå så sitter jg og vurderer å bruke ALLE pengene på bil...... :D så skal jg ut og da blir det vel et par beer og så kommer jg sikkert til å se noen helt vannvittig digge damer wtf? og så blir det vel å kjekke seg litt me dørvaktene boxing og så blir det vel å rusle hjem og :pisser: på mastadene på vei hjem og så må man jo prøve å få med seg ett kvinnfolk (eller dama da) og prøve å sende ut et par spermie og om ikke det går så blir det vel litt jerkoff og i morra er jg vel sick haha:D :D :D Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 vel, sånn blei det da...... tenkte ikke bil i det store å det hele..... dro ut, møtte et par polare tok et par beer og så et par digge damer wtf? tok de roli me vaktene da de var ålreite dyr.... stakk innom gatekjøkkenet og da var det en idiot bak meg som begyngte å pushe.... take it easy prøvde jg å si.... men han pusha videre..... da fikk han seg en fin skalle og nesa hans så ut som grand canyon en liten stund før han fikk et par never servietter dytta inni der.... det må tilføyes at et par bord så sine siste dager det øyeblikket... :D så foreslo polarene mine at vi skulle smyge og vi gjorde så.... en halv time senere var vi på oslo S og etter ett par min sto det 20 mann av anna rase foran meg + en hvitting me fucka nese..... jg er ingen rasehater men det var sånn det var. da kom de mot meg og det blei en liten boxing ,fikk slengt fra meg en god høyre og en like god venstre i ett slag og det var ett par som fikk det vondt i fremre støtfanger tror jg.... men man er jo ikke he-man så det tok jo bare et par sek før man hadde en flokk over seg.... må si de var modige de første som gjøv på meg for de fikk seg jo et par vonde, det skal de ha for.... da var det jo bare å dekke til fronten når man lå der nede å vente til det var over...... det kom en 4-5 snute-biler da, men jg lurte mg bort, så et par stk blei taua inn. har ett par gode kutt i toppen nå, men det går seg til, normal har jg aldri vært..... :D:D:D:D mend et var jo arti da, føler mg jo som den seirende selv om det var jg som fikk deng tilslutt.... fikk kicka mer enn de kicka for å si d sånn..... vel dama er pisst som vanli så det blei ikke no spermie så da blir det vel jerkoff .... :D bedre det enn masete kjerringer!!! fant ettt par pils i kylaren og så komer til å være fucka i hue i morra :( ha en fiiin natt vidre folks, så ses vi snart når sesongen begynner!!! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 :titties: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg