andrej1 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Dette er da en Prototype på Seat Léon. Fronten synes jeg er helt forferdelig, jeg liker ikke åssen Seat har begynt å designe sine biler, men bak er den FET som bare det Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!ARio! Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Næ.. likte ikke den.. Nye Seat Toledo og Leon(bildet), ser begge ut som Seat Altea, som jeg personlig mener er et mislykket forsøk på et nice design=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Fælt.. Interiøret var småkult da. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Så ut som noen behagelige stoler! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Interiøret var meget bra, men fronten fikk meg faktisk til å tenke på Ford Focus WRC... Brom brom Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg