Gå til innhold

faen.. knuste et glass

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

greidde på mystisk vis å knuse sidevinduet mitt bak på venstre side. Og siden det er en 242 er vel ikke akkurat enkelt å få tak i. og å kjøpe nytt koster vel ern formue (minst?)

noen som har et å selge meg? (sånn som kan vippes ut bak)

men fikk også en annen ide.. hva med å legge inn en tynnplate å sveise den fast. sparkle fint over å lakkere den sammen med resten av bilen? kan jo kanskje se noe kult/spesielt ut? lurer på om dette har vert gjort før og om det finnes bilder av det. eventuelt om noen tar på seg å lage et bilde i photoshop :D bruker man en tynn plate veier det ikke noe ekstra.. eventuelt ta en tykkere plate som vil stive av en del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel by deg noen hundre da.. har ikke peiling på hva dem koster nye men vil anta at det er dyrt :D viss du ikke har noen bil å bruke dem på så betaler jeg ikke blodpris for dem ;)

mulig jeg skal til bærum/sandvika i helgen å ta igjen noe arbeid på noen busser som er levert der nede.. da kan jeg kanskje avtale et møte. greit å hente de. å sende glass med posten er jeg generelt skeptisk til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel by deg noen hundre da.. har ikke peiling på hva dem koster nye men vil anta at det er dyrt :D viss du ikke har noen bil å bruke dem på så betaler jeg ikke blodpris for dem ;)

mulig jeg skal til bærum/sandvika i helgen å ta igjen noe arbeid på noen busser som er levert der nede.. da kan jeg kanskje avtale et møte. greit å hente de. å sende glass med posten er jeg generelt skeptisk til..

glass med posten ja, vil ikke se det når du får det. Bare så det er sagt. Tenk deg at pakka er ei fotball. Og det som er inni skal ikke knuses. Altså du må pakke jævlig godt inn!

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...