nnnneh Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 greidde på mystisk vis å knuse sidevinduet mitt bak på venstre side. Og siden det er en 242 er vel ikke akkurat enkelt å få tak i. og å kjøpe nytt koster vel ern formue (minst?) noen som har et å selge meg? (sånn som kan vippes ut bak) men fikk også en annen ide.. hva med å legge inn en tynnplate å sveise den fast. sparkle fint over å lakkere den sammen med resten av bilen? kan jo kanskje se noe kult/spesielt ut? lurer på om dette har vert gjort før og om det finnes bilder av det. eventuelt om noen tar på seg å lage et bilde i photoshop :D bruker man en tynn plate veier det ikke noe ekstra.. eventuelt ta en tykkere plate som vil stive av en del :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Har to sideruter til 242/142 liggende. de er for å åpne. Husker ikke stand, lenge siden jeg så på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 kan vel ikkje vere så ødlagt? sjekk korleis dei ser ut og fortell meg kor masse penge du vil ha for det. vera - øst for verdal heelt inn mot svenskegrensa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Bor ikke oppi vera nei, bor nedi verdal, i volhaugen viss du vet hvor det er. Har en så å si strøken siderute ti passasjersiden, denn til førersiden var mildt sagt voldtatt. ripete og jævlig. Kom med bud i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 litt kjipt at jeg trenger den til sjåførsiden da.. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 får vel by deg noen hundre da.. har ikke peiling på hva dem koster nye men vil anta at det er dyrt :D viss du ikke har noen bil å bruke dem på så betaler jeg ikke blodpris for dem ;) mulig jeg skal til bærum/sandvika i helgen å ta igjen noe arbeid på noen busser som er levert der nede.. da kan jeg kanskje avtale et møte. greit å hente de. å sende glass med posten er jeg generelt skeptisk til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 får vel by deg noen hundre da.. har ikke peiling på hva dem koster nye men vil anta at det er dyrt :D viss du ikke har noen bil å bruke dem på så betaler jeg ikke blodpris for dem ;) mulig jeg skal til bærum/sandvika i helgen å ta igjen noe arbeid på noen busser som er levert der nede.. da kan jeg kanskje avtale et møte. greit å hente de. å sende glass med posten er jeg generelt skeptisk til.. glass med posten ja, vil ikke se det når du får det. Bare så det er sagt. Tenk deg at pakka er ei fotball. Og det som er inni skal ikke knuses. Altså du må pakke jævlig godt inn! Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 banning kan man gjøre i kirken mister..her skal det være fred og fordragelighet!! doh Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Har et par sånne ruter liggendes.. Om de er til å åpne eller ikke veit jeg ikke.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hei? hvor ble det av deg fra drammen som ville selge meg to ruter? jeg vil ha dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 jaja.. har fått tak i ruter for lenge siden, men er fortsatt på jakt etter noen som kan åpnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg