Gå til innhold

Mitt lille vw prosjekt

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fortell gjerne om cleaning av fangere, har en ekstra bakfanger liggende selv, og skal gå til anskaffelse av en front fanger..

er det gropa du også skal fjerne?

Jeg har sparkla over skiltgropa og jevnet ut sidene og tatt bort stripa som går rundt samt de rundt skilthullet. Skulle til å pusse litt og sparke litt penere for å se hvordan resultatet ble. Men får vel se om det slutter å blø litt:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusste du ned lakken før du sparkla? og hvilket sparkel? frister no jævlig å gjøre dette.

Ja, jeg har mattet ned og tørket med rødsprit/whitesprite.

For å fylle skiltgropa brukte jeg først glassfiber for å fylle det nesten igjen, og oppå det og for å tette igjen de små stripene er noe som heter Hagmans stålplast Fexibel som er lett å slipe

*f** klarer ikke skrive---regigere*

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er det en lett jobb? har aldri tatt i sparkel før ser du :D tenkte jeg skulle få lakkereren min til å plastsveise igjen tåkelys hulla også.

Vel, grovsparklingen og slik er vel ganske lett. Er vel kanskje litt vanskeligere å få det pent. Men har du litt tid og er nevedyktig så burde det gå ganske så greit:)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mattet ned og tørket med rødsprit/whitesprite.

For å fylle skiltgropa brukte jeg først glassfiber for å fylle det nesten igjen, og oppå det og for å tette igjen de små stripene er noe som heter Hagmans stålplast Fexibel som er lett å slipe

*f** klarer ikke skrive---regigere*

Får ikke håpe du mente det du nevnte om at du har brukt whitespirit. Whitespirit er fullt av fett. Rødsprit er bra.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe du mente det du nevnte om at du har brukt whitespirit. Whitespirit er fullt av fett. Rødsprit er bra.

Nei, mente rødsprit seff. Hadde bare litt skriveproblemer akkurat da ;)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Sånn da var felga i boks, men mangler jo seff dekka nå da. Skulle få de fra interdekk den 13'ende. Men hakke hørt noe enda.. kjedelig. Her er felga iallefall:

IM000362_800.jpg

IM000361_800.jpg

Og noen bilder med VRsex leppe :D

IM000355_800.jpg

IM000357_800.jpg

Jepp jepp

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg venter på dekka som kommer tidligst mandag, så har jeg skifta servo-olje. Trur det var på tide da det som kom ut var rimelig bruuunt! hehe.. og nå er servoen fornøyd og glad. Ikke jamrer den seg, og er som ny ;)

Hm..men jeg sliter med en helvetes gummipaking som sitter inn mot bremseskiva på drivaksel-leddet der. Ser ut som jeg har fått litt mye fett så slangeklemma bare sklir av med engang jeg svinger. %#%&&"..

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider