Gå til innhold

Mitt lille vw prosjekt

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

Okei gutta.. jeg skal ALDRI ALDRI ALDRI mer bestille av Interdekk AS (sikkert ikke dems feil, men ja;)):D Bestilte dekk 01.04 og nå ser det jammen ut til at de kommer idag, men så er det jo klart at de må "ligge natta over" før de blir kjørt ut og da får jeg de på mandag..

De har hatt litt problemer med leverandør og slikt, men fy jeg har aldri venta så lenge på noe noengang og det er jævlig kjedelig for å si det mildt :D

%#&&/"//"((/"/"&

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

voila, må senke den litt mer foran :D

Hvis jeg ikke skal prøve med å tre inn sånne gummigreier på fjærene bak, får se:D

IM000397_800.jpg

IM000396_800.jpg

IM000395_800.jpg

IM000394_800.jpg

IM000393_800.jpg

vad tycks?:)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fangeren eller?

Man har ikke sideblinklys på fangern ;) Jeg vurderer sorte sideblink (kommer veldig an på hva slags baklykter jeg ender opp med, men vil isåfall ha noen som er helt sorte, og ikke røykfarga.. Eneste skikkelig sorte jeg har sett er in.pro, det du har? Eller har du noe annet?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke sideblinklys på fangern ;) Jeg vurderer sorte sideblink (kommer veldig an på hva slags baklykter jeg ender opp med, men vil isåfall ha noen som er helt sorte, og ikke røykfarga.. Eneste skikkelig sorte jeg har sett er in.pro, det du har? Eller har du noe annet?

hehe..svima jeg:D Tja, de er hvite da men ble mørke fra den vinkelen. Hadde et før som var helt sorte (orginal sotet) men disse er helt klare ;)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, så på de forrige bildene, og der hadde du lys, så ut som du hadde skifta :)

Jeg hadde HELT svarte. Men ble rygga på så ene ble knust, så nå har jeg bare ett :D

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MbQuart vil du bli fornøyd med! Jeg har dobbelt frontsett i 6,5" av de, bare litt bedre en deg! blah hehe. også har jeg den største 4kanaleren til å dra dem. spiller helt perverst!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MbQuart vil du bli fornøyd med! Jeg har dobbelt frontsett i 6,5" av de, bare litt bedre en deg! blah hehe. også har jeg den største 4kanaleren til å dra dem. spiller helt perverst!

Ja, de låter greit de ;) Nå har jeg høyttalere i fram/bak dører, 6x9'ere bak og ordentlig i dashen :D Så ble litt bedre

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider