Gå til innhold

er jo en 242

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor i helvete er 242 så jævlig spesielt? greit nok at det ikke ble produsert så mange av dem, men alikevell med engang en 242 blir slakta (med bilde domumentering) så lager dere ny tråd her.. sko jo trudd det var snakk om bil i 3mill klassen. bare forstår det ikke. grin heller over alle dem som hiver styling på sine påkostede 242er.. ;)

mvh

Stian

244 tic eier..

ikke ment som noe kritikk men.. lurer forsatt på hva som er så sinnsykt gromt med 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke bra, jeg har lett gidd 3-5k for den bilen før dem begynte og herje med den... Dem kunne i det minste ha plukket av dører og forskjermer å gitt dem til meg først.

Om 242 er tøft/gromt eller ikke er opp til enhver og og avgjøre... Jeg personlig har aldri kommet til og begynt noe prosjekt med en 244, når det blir så mye tøffere med en 242 i mine øyne.

Eneste ulempen med 242 i forhold til 244 er at det kan være litt vanskeligere og komme seg ut og inn fra baksetet, men heller det en en 4-dørs.

VOLVO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som var på gatebil i september fikk med seg den kvite cossien som såg direkte hailt JÆVELIG ut, men gikk no jææææææveli!

Han har ein Rå dump ventil...

noken som veit ka den her dumpventilen heite???

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som var på gatebil i september fikk med seg den kvite cossien som såg direkte hailt JÆVELIG ut, men gikk no jææææææveli!

dust, finn deg en annen tråd (ford forumet kanskje?) å ødelegg med offtopic svada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden har dette med denne tråden å gjøre? Lag den din egen, n00b!

Ontopic: Synd å se nok en 242 lide. Greit nok med 244'er og 245'er man finner på enhver haug, men 242 er sjelden nok til at den fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ontopic: Synd å se nok en 242 lide. Greit nok med 244'er og 245'er man finner på enhver haug, men 242 er sjelden nok til at den fortjener bedre.

takk for at du sier det. Godt å høre at folk som ikke STORE volvofan har litt medlidenhet.

Takk.

Lars:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angry jæveli folk tok av pga d her då..... hadde tenkt og ha sånn dump på VOLVOEN min då men.....!!!!

skal visst v vanskeli og svara....!

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angry jæveli folk tok av pga d her då..... hadde tenkt og ha sånn dump på VOLVOEN min då men.....!!!!

skal visst v vanskeli og svara....!

hehe... da må du jo nevne det i tekstn doh doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider