Autotune Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 har sinnsykt lyst å montere turbo på min Golf 1 16V. Hvilken manifold kan jeg bruke? Finnes det noe som kan passe rett på? Skal kjøre ca 0,5 bar. Noen som vet??? helpme Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vlopsahl Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 har sinnsykt lyst å montere turbo på min Golf 1 16V.Hvilken manifold kan jeg bruke? Finnes det noe som kan passe rett på? Skal kjøre ca 0,5 bar. Noen som vet??? helpme Les her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=57360 Han bygger turbo på KR motor. Ikke bare bare å turbokonvertere. 16V bygging blir fort mye penger. Enklere med komplett G60 da. Ingen originalmanifold som passer rett på, men Audi 5-syl 20V kan modifiseres. Ellers er det mange firma i usa som selger manifolder til 16V. mvh Vegard Siter Audi 80 -92 2,0 16V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg