Gå til innhold

Hvit BMW 318i på Langhus

Ranger emnet

Fox

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke den råeste bilen å etterlyse men det hører med en litt snodig historie. Og her kommer den:

Jeg solgte en BMW 318i 1986 mod i 2002 den var da avskiltingsbegjæret. Har siden sjekket nettet en gang i mellom om den har blitt godkjent. Aldri blitt det. Jaja tenkte jeg og tippet at den var på de evige rallybaner. Men så en dag i februar i år sjekker jeg opp en bil i registeret og sjekker i samme slengen BMW'en. Samme dag som jeg sjekker er den godkjent. Tre år etter at den egentlig skulle ha vært det. Så tenkte jeg at det hadde vært gøy å sett den igjen ettersom den fortsatt lever. Så skjer det noe artig i går. Jeg kjører til jobb som ligger i Langhus. Passerer togstasjonen der og ser en BMW som likner. Hehe. Likna på min tenkte jeg. Så skimter jeg ND som skiltnummer. Jøss... gamle bilen min jo... Skal sies at jeg bor i Østfold og han som kjøpte den bor i Oslo. Så den er trolig solgt til en i Langhus siden han tar toget derifra. I dag så ser jeg bilen igjen og jeg stopper for å se om det har blitt gjort noe med den. Omtrendt ingen ting. Sjakkbrettet var borte og det var kommet en streemer i ruta med racing på eller no. Så ser jeg noe litt spesielt. Den har original spoileren... Jeg tok av min når jeg kjøpte BMW'en. Så solgte jeg spoileren i fjor... Og den spoileren var klin lik. Om jeg ikke husker feil sendte jeg den til en kar i Akershus... Så nå kommer det store sp.målet... Er det samme spoiler som har funnet veien tilbake til den opprinnelige bilen??? En på forumet her som kjøpte spoileren... Bilen solgte jeg på QXL ;) Moro å visst litt rundt bilen etter at jeg solgte den. Her er et bilde med sjakkbrettet som ikke er der nå lengre.

bmw.jpg

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider