Darkstar Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 I det siste har eg møtt en Babyblå Mini Cooper (nesten helt ny) med sjakkmønster i sort og hvitt på taket. Møter den om morgenen i halv 7 - 7 tiden i Åsane/Breistein retning Nordhordland og i 3-4 tiden om ettermiddagen i Åsane/Breistein retning Bergen. Syns denne bilen ser meget pen ut! :) Noen som kjenner til denne? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Er det denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Er det denne? Nei, mye lysere blåfarge, og ikke ekstralys. Er av denn nye typen Mini. Noe lignende denne (både biltype og farge): Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det er en blondine som kjører den lyseblå... Veldig flott dame... Vi har barn i samme barnehage.. Vet ikke noe om bilen, men den er orginal utgave... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Den du postet bilder av der Julius, hvor har du funnet annonsen? Tror faktisk at han som eier den er kjørelærern jeg hadde... Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Den du postet bilder av der Julius, hvor har du funnet annonsen? Tror faktisk at han som eier den er kjørelærern jeg hadde... Det er en fra evoimport som har impotert bilen. Jeg vet ikke mer om bilen enn at jeg fant bildet på evo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det er en fra evoimport som har impotert bilen. Jeg vet ikke mer om bilen enn at jeg fant bildet på evo.no Okai. Ligger ingen artikkel om bilen ute? Den jeg tenker på har ca 200hk i en liten turbomotor, helt jævli til leketøy :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Okai. Ligger ingen artikkel om bilen ute? Den jeg tenker på har ca 200hk i en liten turbomotor, helt jævli til leketøy :) Jeg tror ikke det er samme.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det er en blondine som kjører den lyseblå... Veldig flott dame... Vi har barn i samme barnehage.. Vet ikke noe om bilen, men den er orginal utgave... Hmmm.... :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Okai. Ligger ingen artikkel om bilen ute? Den jeg tenker på har ca 200hk i en liten turbomotor, helt jævli til leketøy :) Bilen Julius la ut bilde av importerte jeg for en kar i Oslo, i fjor sommer. Det er en 2000 modell Mini Cooper, med 1.3l motor på 63 hk. Forøvrig går det ingen klassisk Mini med 200 hk i Norge. Det nærmeste du kommer er gutta som monterer Suzuki turbo i sine, de har 170-180 hk. En original A-serie Minimotor med over 150hk trenger overhaling for hver 10 km, omtrent. ;) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Den du snakker om stian stod til salgs på Sandven for en tid tilbake. tror han/ hun som eier den jobber ute med spar på Hylkje. Blå felgerf på sommerdekkene. Samme farge som bilen... Grise senket. Jan Gunnar Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Det kan være at den jeg snakket om ikke er samme bilen. Den jeg ser hører til på Sotra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 I det siste har eg møtt en Babyblå Mini Cooper (nesten helt ny) med sjakkmønster i sort og hvitt på taket. Møter den om morgenen i halv 7 - 7 tiden i Åsane/Breistein retning Nordhordland og i 3-4 tiden om ettermiddagen i Åsane/Breistein retning Bergen. Syns denne bilen ser meget pen ut! :) Noen som kjenner til denne? Stemmer dette. Det går en Mini One med sjakkmønster på taket og er skikkelig griselav. Fine felger og hele pakken. NYYYYYDELIG bil. Sett den flere ganger her ute i Toppe/Salhus område. Hvem som kjører den har jeg ikke lagt merke til. Har lettere for å bli mer opphengt i selve bilen enn fører av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf g60 gti Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er de denne som står i bakgrunnen her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er de denne som står i bakgrunnen her?? Jepp, det stemmer! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg