745TiC Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Åpne et nytt WORD dokument og skriv inn følgende; =rand(200,99) Og så trykke Enter Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 haha :titties: Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 http://word.mvps.org/FAQs/Formatting/DummyText.htm jejej måtte sjekke ut.. gjort dette selv? blir det 235 sider? [edit] Hvor mange sider tør folkens å gå til? hehe Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hvor mange sider tør folkens å gå til? hehe Det står nevnt på siden over her at maks er rand(200,99) - det vil si 200 avsnitt med 99 setninger i hver, eller motsatt (99 avsnitt med 200 setninger i hver), så hvis det blir 235 sider eller hva du sier er det så langt det kan bli. (Ellers hadde jeg gjerne prøvd meg på noen tusen sider jeg, altså. :D ) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Tja tenkte jo på altså å paste inn den om og om igjen, for da fortsetter det jo bare i det uendelige.... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ols-1 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 stilig.. uventa.. Siter 1997 Nissan Primera 2.0 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 haha.....artig:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hva står det hos dere? Altså.. her kommer det opp noe med aristotiles.. men før så mins jeg å huske at det kom opp noe med : "den brune raske reven" eller noe i den duren.. Uansett så er det jo langt bak mål.. Settningen med den reven, (husker ikke ordrett hvordan det stod, så lar være å skrive det) Inneholdt alle tegna i alfabetet utenom æ, ø og å når den var på engelsk.. men når den ble oversatt til norsk så gjorde den ikke det lenger.. Så de som oversatte den missa jo pointet totalt :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 her kommer det opp: Den raske brune reven hopper over den late hunden. Den raske brune reven hopper over den late hunden. osv osv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 her kommer det opp: Den raske brune reven hopper over den late hunden. Den raske brune reven hopper over den late hunden. osv osv.. :) Den ja.. På engelsk inneholdt den alle bokstavene i alfabetet.. (uten æ, ø og å seff) Nå har jeg nettopp oppgradert til office 2003 jeg da.. så her står det: "En god stil må først og fremst være klar. Den må være passende. Aristoteles." Det ga jo ingen mening.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 The quick brown fox jumps over the lazy dog. Var det jeg fikk opp, har office 2003 engelsk versjon.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hva står det hos dere?Altså.. her kommer det opp noe med aristotiles.. men før så mins jeg å huske at det kom opp noe med : "den brune raske reven" eller noe i den duren.. Uansett så er det jo langt bak mål.. Settningen med den reven, (husker ikke ordrett hvordan det stod, så lar være å skrive det) Inneholdt alle tegna i alfabetet utenom æ, ø og å når den var på engelsk.. men når den ble oversatt til norsk så gjorde den ikke det lenger.. Så de som oversatte den missa jo pointet totalt :) Pointet ble helt borte, ja... Ikke alle som vet hva det egentlig kommer av. Pussig at æ, ø og å ikke var med i den engelske :-) Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ga meg på ca 10 000 sider med Aristoteles. En god stil må først og fremst være klar. Den må være passende. notin Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg fikk aristoteles med 347 sider Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Eg fikk 229 sider med "Den raske brune reven hopper over den late hunden."... :D :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg