Gå til innhold

Noen som har prøvd dette?!

Ranger emnet

745TiC

Anbefalte innlegg

Hvor mange sider tør folkens å gå til? hehe

Det står nevnt på siden over her at maks er rand(200,99) - det vil si 200 avsnitt med 99 setninger i hver, eller motsatt (99 avsnitt med 200 setninger i hver), så hvis det blir 235 sider eller hva du sier er det så langt det kan bli.

(Ellers hadde jeg gjerne prøvd meg på noen tusen sider jeg, altså. :D )

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står det hos dere?

Altså.. her kommer det opp noe med aristotiles.. men før så mins jeg å huske at det kom opp noe med : "den brune raske reven" eller noe i den duren..

Uansett så er det jo langt bak mål..

Settningen med den reven, (husker ikke ordrett hvordan det stod, så lar være å skrive det) Inneholdt alle tegna i alfabetet utenom æ, ø og å når den var på engelsk.. men når den ble oversatt til norsk så gjorde den ikke det lenger.. Så de som oversatte den missa jo pointet totalt :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer det opp: Den raske brune reven hopper over den late hunden. Den raske brune reven hopper over den late hunden. osv osv.. :)

Den ja.. På engelsk inneholdt den alle bokstavene i alfabetet.. (uten æ, ø og å seff)

Nå har jeg nettopp oppgradert til office 2003 jeg da.. så her står det: "En god stil må først og fremst være klar. Den må være passende. Aristoteles."

Det ga jo ingen mening..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står det hos dere?

Altså.. her kommer det opp noe med aristotiles.. men før så mins jeg å huske at det kom opp noe med : "den brune raske reven" eller noe i den duren..

Uansett så er det jo langt bak mål..

Settningen med den reven, (husker ikke ordrett hvordan det stod, så lar være å skrive det) Inneholdt alle tegna i alfabetet utenom æ, ø og å når den var på engelsk.. men når den ble oversatt til norsk så gjorde den ikke det lenger.. Så de som oversatte den missa jo pointet totalt :)

Pointet ble helt borte, ja... Ikke alle som vet hva det egentlig kommer av.

Pussig at æ, ø og å ikke var med i den engelske :-)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider