realace Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Det har jeg vanskelig for å tro. Da hadde jeg nok vist det :)Såvidt jeg vet er det ingen kjørbare Evo6 med hvite skilter i Trondheim pr dags dato. Dette så iallfall ikke ut som noen evo ;) Hei Funkes! Kjenner du han som har 6'ern med raset motor? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Det er vel nermere 480hk i den svarte skole bilen med den største vingen :D Jepp, kjøreskolebiler er de som driver tuningsutviklingen videre i dette landet. Ikke uvanlig at de har 500hk++. :roll: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Syns det høres litt drøyt ut med 500hk ++ i en skolebil.. Hadde ikke følt meg helt smart hvis jeg var kjørelærer og det kom en liten sopp som aldri hadde tatt i et bilrat før..... I sarp har abc kjøreskole (eller hva det het) en ganske sprek subaru som skole bil men den er da nokså orginal...... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Den er en vanlig suge-subaru. Er ingen turbomodell de bruker. Det var en reportasje om min STi og disse kjøreskolebilene i en avis.. Min var ulven, og de hadde ulveklærne. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Svein Svendsen har hvertfall en svart Evo8(?) på Gjøvik. Det faktumet kommer man ikke unna. Ser den titt og ofte på vei til skolen om morran. Det er også laget en thread om dette før. Tror ikke det var tallet åtte han reagerte på. Heller effektentallene som folk påstår at det er i bilene. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hei Funkes! Kjenner du han som har 6'ern med raset motor? Mvh Hei! Nei, jeg kjenner han ikke. Vet bare at bilen står i sydsverige (og jeg kommer f**n ikke på hva de heter) og har stått der i et år nå. Kan sikkert finne ut, hvis det var noe spess du tenkte på. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Kan avklare en ting, har selv kjørt den EVO 8'n de har på Svein Svendsen Trafikkskole på Gjøvik ( På langtur + glattkjøring ) Det sitter 320hk i den, har vært en liten tur hos TurboKarlsen.. Chip og effektanlegg ja, ikke noe mer.. De har forøverig en EVO 8 til, men den vet jeg ikke noe om.. Forskjellen er at den ene har lav vinge, og den andre har høy vinge =P Feite biler værtfall ! Sniper: Nei, de har ikke evo6, de har 2stk evo8 ! Threadstarter: Stemmer det, de bilene er ofte på gjennomreise i lillestrøm, p.g.a at de bruker glattkjøringsbana på (Fetsund) eller hva det heter der ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Når jeg hadde glattkjøringa på fettsund, så var en av EVOne til Svein Svendsen der...var lattis og se dem blei daukjørt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 fy faen, misunnelig nå... Kjørte en jævla Pug 406 diesel jeg.. fikk opp 90 på 2. og hjulspinn med den da, da jeg kjørte sjøl etter jeg hadde henta lappen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank-roar Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Fant denne evo`en på finn.no noen som hvet noe om denne?? http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1109869752892?finnkode=5164749&sid=6aL4jX7fd752860&pos=4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hei!Nei, jeg kjenner han ikke. Vet bare at bilen står i sydsverige (og jeg kommer f**n ikke på hva de heter) og har stått der i et år nå. Kan sikkert finne ut, hvis det var noe spess du tenkte på. Nei, ikke noe spes.. Har bare møtt han som importerte den inn først. Kjenner noen som kjenner noen som kjenner han som har den nå. Han var innom med bilen og spurte om det var muligheter for å putte tilbake stempelstangen som sto ut igjennom blokka:) etter det jeg har hørt. Hørte ha skulle ha fått tilbud om ny motor til 100.000 i sverige. Om det er sant vet ikke jeg, men til den prisen så er det ikke standard motor ihvertfall... Prospeed? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ja, har hørt noe om noen stempler gjennom blokka. Har også hørt prisen 100 000, men om det stemmer vet jeg ikke. Kan være den står hos Prospeed, jeg husker ikke. Skal høre etter i kveld jeg. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Custom Racing i Örebro var det... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Custom Racing i Örebro var det... Ok.. den må være custom for 100.000 og.. Hørtes mye ut for standard motor Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 v|ncenT^: beklager, min feil. FH Motorsport: stemmer det..hvordan visste du det? :) Siter - 92 Bmw 318i (x)97 VW Passat 1.8T (x)84 VW Golf (x) 78 Ascona B (x) 91 Bmw 318i E36 (x) 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg