habben Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 jeg synes jeg så en EVO kjøreskolebil i lillestrøm?? eller var jeg veldig trøtt kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Her på gjøvik har vi en Evo 6 som kjøreskole bil. svart med gul skrift. Når det blir foretatt langturer under kjøreopplæringen her så kjøres det via lillestrøm. Siter - 92 Bmw 318i (x)97 VW Passat 1.8T (x)84 VW Golf (x) 78 Ascona B (x) 91 Bmw 318i E36 (x) 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoTme Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 det går en E7 og en E8 (sorte begge) i Lillestrøm men, tror dem er fra oslo omg. med svein svensen på! jeg ville ikke hatt en sånn som skole bil!! Litt flaut å bli forbi kjørt av "man med hatt" i en sånn bil! doh Siter - 01 Evo VI Tommi Makinen Edition x 95 Audi RS2 x 86 Audi UrQuattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 står svein svendsen på den fra gjøvik også..det skal også legges til at det vistnok sitter 450hk i den Siter - 92 Bmw 318i (x)97 VW Passat 1.8T (x)84 VW Golf (x) 78 Ascona B (x) 91 Bmw 318i E36 (x) 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 er vel evo 8 som går på gjøvik. Den har effektanlegg og chip. vet ikke hvor mye ekstra hester det utgjør, men tror ikke det er så mye som 450 i den. Svein svendsen har også 2 evo 8 i bærum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 står svein svendsen på den fra gjøvik også..det skal også legges til at det vistnok sitter 450hk i den Hvor sikker er du på denne "rykten"? 450 hk ja, pysjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...... I en skolebil????????? Sannsynlighet : 1-100.000.000.000.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det er vel nermere 480hk i den svarte skole bilen med den største vingen :D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Bruker vel EVO6 tror jeg, på kjøreskolen min.. KMS i tr.heim ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det er vel nermere 480hk i den svarte skole bilen med den største vingen :D Bra det ikke bare er jeg som har hørt det samme da :) Siter - 92 Bmw 318i (x)97 VW Passat 1.8T (x)84 VW Golf (x) 78 Ascona B (x) 91 Bmw 318i E36 (x) 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Ingen som har Bilder av disse ekstreme kjøreskolebilene? Må se litt komisk ut med kjøreskolestickers på en Evo eller en RX-8... BILDER BILDER BILDER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Bruker vel EVO6 tror jeg, på kjøreskolen min.. KMS i tr.heim ;) Det har jeg vanskelig for å tro. Da hadde jeg nok vist det :) Såvidt jeg vet er det ingen kjørbare Evo6 med hvite skilter i Trondheim pr dags dato. Dette så iallfall ikke ut som noen evo ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Det har jeg vanskelig for å tro. Da hadde jeg nok vist det :)Såvidt jeg vet er det ingen kjørbare Evo6 med hvite skilter i Trondheim pr dags dato. Dette så iallfall ikke ut som noen evo ;) Der var ett av ryktene busted hvertfall!!! Hehe :) Og 480hk i skolebil sier seg vel selv at er tull... At det er evo7/8 som skolebil er vel sant nok, men hk antallet er vel rimelig orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg tror vi skal ta de tallene der med en klype salt, ja. Det er ikke rallyskole vi snakker om her, men derimot kjøreskole well Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Her på gjøvik har vi en Evo 6 som kjøreskole bil. svart med gul skrift. Når det blir foretatt langturer under kjøreopplæringen her så kjøres det via lillestrøm. Litt offtopic, men er du fra Hov i Søndre Land? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg tror vi skal ta de tallene der med en klype salt, ja. Det er ikke rallyskole vi snakker om her, men derimot kjøreskole well Svein Svendsen har hvertfall en svart Evo8(?) på Gjøvik. Det faktumet kommer man ikke unna. Ser den titt og ofte på vei til skolen om morran. Det er også laget en thread om dette før. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg