Stephan Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Det har jeg vanskelig for å tro. Da hadde jeg nok vist det :)Såvidt jeg vet er det ingen kjørbare Evo6 med hvite skilter i Trondheim pr dags dato. Dette så iallfall ikke ut som noen evo ;) Hehe.. sikkert noen som ikke ser forskjell på evolution og vanlig lancer 2004 modell som de fikk på oppkjøringsdatoen min.. menmen.. rykter er kjent for å spre seg, uansett om de er sanne eller ikke doh Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Svein Svendsen Bærum har hvertfall 1/2 EVO 8. Har hørt at dem har 2. Kjenner han som eier EVO 8. Han kjørte Audi S3 før. BTW. Klødde EVO'en litt på ryggen, så den tok en liten tur på taket, det var en elev som kjørte :doh: Kan også bekrefte at den halve EVO 8'en har effektanlegg og er chipa. Den har 320 hk. Bilen er svart med gult Svein Svendsen dekor... Å jeg som skulle få prøve denne bilen... *sukk* :( Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Svein Svendsen Bærum har hvertfall 1/2 EVO 8. Har hørt at dem har 2. Kjenner han som eier EVO 8. Han kjørte Audi S3 før. BTW. Klødde EVO'en litt på ryggen, så den tok en liten tur på taket, det var en elev som kjørte :doh: Kan også bekrefte at den halve EVO 8'en har effektanlegg og er chipa. Den har 320 hk. Bilen er svart med gult Svein Svendsen dekor... Å jeg som skulle få prøve denne bilen... *sukk* :( Er det nå jeg skal ta den kjente strofen.. Hva var det jeg sa :( Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Kan noen ta bilde av bilden da? Så kan dere vis "alle" Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jepp, kjøreskolebiler er de som driver tuningsutviklingen videre i dette landet.Ikke uvanlig at de har 500hk++. :roll: svein svendsen kjører evo 8... er sønnen hans som kjører den som driver i bærum... Ottar på fjellhamar har skole bil type boble med 300hk turbo og en passat med ca 250turbo og honda nsx`en som ble prøvd i autofil... passaten og nsx`n brukes selvfølgelig ikke som skole biler, men svein svendsen har evo 8, Ottar på fjell hammar har boble med 300hk turbo... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er det nå jeg skal ta den kjente strofen.. Hva var det jeg sa :( Mvh Ja du sa det kom til å skje, men tror du at forsikringa de vil øke med flere tusen alikavel? Uansett er det forskjell på å take og kræsje. Taking er noe som nesten ikke kan unngåes, vis bilen først er på vei til å rulle, mens en kræsj er lettere å avike... Taking med skolebil skjer vel MEGET sjeldent... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg så den ene bilen noen snakker om her i går faktisk. Det stod noe på sida av bilen men det var ikke i min villeste fantasi at det var en skolebil. Trodde det bare var en ivrig råner, så den først på raufoss og så på gjøvik noen minutter senere, men da har jo den sin naturlige forklaring :p Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ja du sa det kom til å skje, men tror du at forsikringa de vil øke med flere tusen alikavel? Uansett er det forskjell på å take og kræsje. Taking er noe som nesten ikke kan unngåes, vis bilen først er på vei til å rulle, mens en kræsj er lettere å avike... Taking med skolebil skjer vel MEGET sjeldent... Den blir ihvertfall ikke billigere Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Det kommer snart en tre dørs orange Ford Focus ST som kjøreskolebil hos Lena / Centrum trafikkskole på Gjøvik. Ikke helt EVO kanskje men rå nok. Står ute her nå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 svein svendsen kjører evo 8... er sønnen hans som kjører den som driver i bærum...Ottar på fjellhamar har skole bil type boble med 300hk turbo og en passat med ca 250turbo og honda nsx`en som ble prøvd i autofil... passaten og nsx`n brukes selvfølgelig ikke som skole biler, men svein svendsen har evo 8, Ottar på fjell hammar har boble med 300hk turbo... Bobla var skolebilen jeg brukte :D 306hk var siste den bremset. Venninne som kjøpte den, dog med noe nedskrudd ladetrykk. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg